ויראלי

גווינת' פלטרו חוגגת יום הולדת 50 - בעירום מלא

השחקנית זוכת האוסקר, גווינת' פלטרו, החליטה לחגוג יום הולדת 50 בצורה מקורית כמו שרק היא יודעת - לצבוע את גופה בזהב ולהצטלם חשופה לגמרי לעיני המצלמה
מערכת ice | 
גווינית' פאלטרו (צילום יח"צ חול TOUS)
השחקנית מעוטרת הפרסים גווינת' פלטרו עיטרה את גופה בזהב לכבוד יום הולדתה ה-50. ומי כמו פלטרו יודעת איך לחגוג יובל כמו שצריך – בצילומי עירום מלא.
גווינת', אמא לשני ילדים ומי שידועה כגורו לייף סטייל וגם כמי השיקה בעבר "נרות בריח וואגינה", לא הפתיע כשחברה לפרסם את תצלומיה החשופים בניוזלטר של עלון הלייף סטייל השבועי שלה Goop.
בתמונות מוצגת פלטרו עירומה לחלוטין מהצד, כאשר איבריה מוסתרים חלקית וכל גופה צבוע בזהב. "כל מה שאני יודעת זה שהם צובעים אותי בזהב ושאני צריכה להיות עירומה", כתבה פאלטרו, "אני מרגישה כל כך טוב עם גיל 50, וזו דרך לבטא את תחושת האנרגיה והאופטימיות שאני חווה".
 

לכבוד יום הולדתה שחל ב-27 בספטמבר, כתבה פלטרו שהיא מרגישה מחוברת לרגע כמו כשהייתה בת 30. "אני מבינה ברמה מסוימת שהחיים הם לינאריים, שחייתי X ימים עד כה... יש משהו במתיקות החיים שקיימת עמוק בתוכי שאינו משתנה, שלא ישתנה. זה מהות המהות. נראה שזה נעשה מתוק יותר".
אתר !HOLA פרסם כי לאחרונה, בראד פיט שיתף שגווינת' פאלטרו הייתה אחת ההשראות מאחורי קו הטיפוח החדש שלו. "אני אוהב את מה שגווינת' עשתה", אמר פיט בראיון לווג, "היא עדיין חברה מאוד יקרה, והיא בנתה את האימפריה הזו. תמיד היה לה את זה בתור אוצרת, וזה היה מוצא יצירתי מקסים עבורה". כזכור, השניים היו זוג כ-25 שנה, כאשר פיט מייחס לפאלטרו את אחת הסיבות לכך שהתחיל לטפל בעור שלו. "כשחושבים על זה, היא כנראה הייתה הראשונה שגרמה לי אפילו לשטוף את הפנים שלי פעמיים ביום... אולי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה