שיווק ופרסום

בראד פיט משיק סדרת מוצרים מפתיעים בהשראת האקסית

השחקן נתן את הקרדיט לליין טיפוח העור החדש שלו לגווינת' פאלטרו, איתה יצא מ-1994 עד 1997, והייתה כנראה הראשונה שגרמה לו "לשטוף את הפנים אפילו פעמיים ביום"
מערכת ice | 
בראד פיט בטקס האוסקר
בראד פיט הוציא ליין טיפוח עור בשם Le Domaine ביום רביעי, ונתן את הקרדיט לאקסית גווינת' פאלטרו, שנתנה את ההשראה לרעיון. "אני אוהב את מה שגווינת' עשתה עם 'גופ'", אמר השחקן בן ה-58 ל"ווג" הבריטי. "היא עדיין חברה מאוד קרובה והיא בנתה את האימפריה הזו. תמיד היה לה את זה בתור יוצרת, וזה היה מוצא יצירתי מקסים עבורה", אמר פיט.
זו לא הפעם הראשונה שפיט הולך בעקבותיו של פאלטרו בנושא טיפוח העור, שכן הוא הוסיף כי השחקנית, איתה יצא מ-1994 עד 1997, הייתה "כנראה הראשונה שגרמה לו אפילו לשטוף את הפנים פעמיים ביום". שגרת היופי של זוכה האוסקר בהחלט התפתחה מאז; Le Domaine הושק עם שלושה מוצרים, הסרום (385 דולר), הקרם (320 דולר) ותחליב הניקוי (80 דולר).
 
מעניין שהפרויקט החדש של פיט הושפע למעשה משתיים מהתשוקות הקודמות שלו: הנוסחאות של לה דומיין מבוססות על הענבים שגדלו בשאטו מירוואל, הכרם הצרפתי שהוא ואנג'לינה ג'ולי קנו יחד ב-2008. האקסים נמצאים כרגע בקרב משפטי על היקב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה