ויראלי

בריטני ספירס בהכרזה דרמטית: "לא אופיע יותר לעולם"

בריטני ספירס מאשימה בפוסט אינסטגרם את 13 השנים בהן תחת אפוטרופוס, היא איבדה את החופש היצירתי ומצהירה כי כנראה לא תופיע יותר לעולם
מערכת ice | 
בריטני ספירס (צילום מרים אלסטר / פלאש90)
מעריצי בריטני ספירס מאוכזבים. הזמרת מודיעה כי למרות שהשיקה שיר חדש עם אלטון ג'ון יש עוד זמן עד שתחזור לבמות. בפוסט באינסטגרם, אותו כבר הספיקה למחוק ולהשאיר רק תמונה חושפנית, הסבירה את השיקולים המונעים ממנה לשוב לבמות ומאשימה את 13 השנים בהן חיה תחת אפוטרופסות וגרמו לה לאבד את החופש היצירתי שלה. – "יש לי טראומה לכל החיים. וכן, אני ממש עצבנית וכנראה לא אופיע יותר לעולם בגלל שאני עקשנית וכך אעביר את המסר שלי".
בנוגע לתמונות שפורסמו לקראת המופע החדש כתבה "התמונות המקצועיות לכאורה היו נוראיות בכל סיבוב, היו יכולים לפחות לערוך אותן מעט בשבילי. הצילומים בשביל המופע החדש בווגאס היו באמת הכי גרועים אי פעם... אני התרגשתי לקבל את התמונות אחרי חמישה חודשים של סיבוב הופעות... והם אפילו לא הראו לי אותן... אני מעדיפה לצלם את עצמי בסטודיו מאשר לעבוד עם האנשים הכי פוגעניים שנתקלתי בהם בחיי."
 
עורך דינה של הזמרת מת'יו רוזנגרט שעזר לה בהתמודדות בהסרת האפוטרופסות שיבח אותה על ההתמודדות עם הקשיים המשפטיים שעברה לאורך השנים ובראיון למגזין "רולינג סטון" אמר "אחרי שניצחנו בקרבות בבית המשפט והצלחנו להסיר את האפוטרופסות בשנה שעברה, הוצפתי בשאלות בנוגע לתוכניות העתידיות של בריטני, התשובה שלי היא פשוטה: לראשונה מזה 13 שנים התשובה הזו תלויה באדם אחד אחד בלבד – בריטני".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה