ויראלי

חדשות 12 בפאדיחת ענק: לאן בעצם העפילה מכבי חיפה?

הכתב המשפטי של חדשות 12 גיא פלג עלה לשידור בתכניתה של סיוון רהב מאיר והתייחס להעפלה המרשימה של מכבי חיפה לשלב הבתים של ליגת האלופות, רק מסתבר שחדשות 12 לא היו סגורים על ההישג וטיפה הגזימו
מערכת ice |  4
שחקני מכבי חיפה (צילום טוויטר)
ההישג הענק שרשמה אמש (שלישי) מכבי חיפה כשהעפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות בפעם השלישית בתולדותיהם הגיע לכותרות כל הערוצים והעיתונים, אך כעת נראה שבחדשות 12 התרגשו יותר מידי וקצת הגזימו עם הכותרת. גיא פלג, הכתב המשפטי של 12 המזוהה כאוהד מכבי חיפה עלה לראיון ב"שש עם סיוון רהב מאיר". מתחת לריאיון נכתב: "מכבי חיפה העפילה לגמר ליגת האלופות". כאמור, לזה מכבי חיפה עוד לא הגיע.

בכל אופן מדובר בהישג אדיר לקבוצה הישראלית. המשחק נגד הכוכב האדום בלגד בסרביה אמנם נגמר בשוויון 2:2, אך בזכות הניצחון בשבוע שעבר בסמי עופר – 3:2 ובסיכום שני המשחקים, העפילה לשלב הבתים של ליגת האלופות.
כאמור גם המזל היה עם הירוקים אמש. שער עצמי דרמטי בדקה ה-90 סידר לאלופה הישראלית את השוויון ואת הכרטיס לשלב הבתים בצורה הכי מתוקה שיכולה להיות ועוד אחרי שפיגרה 2:0 כבר במחצית הראשונה.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    בעוד כמה חודשים יגידו שהוא נביא.
    צדוק 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    7 0
    להתראות בגמר.
    סגור
  • 3.
    חיפה
    חנן 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אין שום דבר טוב באיש הזה רק דבר אחד שהוא אוהד מכבי חיפה האלופה
    סגור
  • 2.
    עם ישראל! לחזור בתשובה!
    עם ישראל! שבת!!! 08/2022/25
    הגב לתגובה זו
    2 1
    עם ישראל לחזור בתשובה!!!
    סגור
  • 1.
    גיא פלג גרם לי לחלחלה
    חיפאית 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    2 2
    פעם הזדמן לי במונית לשמוע אותו ברדיו,איזו יוהרה,איזו התנשאות,מקשיב בחוסר סבלנות למאזינים שעולים לשידור,מתנשא עליהם,חופר,והכי מעליב גם לא נפרד מהם כמו שצריך וחותך למאזין אחר.האמת האשם זה נהג המונית שנראה מקשיב בקשב לחפירות שלו.זה אולי בגלל שהוא לא מבין עברית או בגלל סלידה מהנוסעים שלו.אחרת לא ברור למה לא להעביר לתחנה עם מוסיקה שקטה ונעימה
    סגור