ויראלי

אמיר חצרוני נגד יוצר שנות ה-80: "לא מצדיק תפילין"

אושיית הרשת הגיב לזעזוע של מני אסייג מהנאצות כלפיו כשהעלה תמונה מימי מלחמת העולם השנייה של יהודי דתי שנרדף על ידי נאצי: "נניח שהאידיוט חסר המזל בתמונה הוא סבא-רבא שלי. מה זה אומר? שאבות אבותיי היו טמבלים עובדי אלילים שבמקום להתבולל ולחיות בסבבה גמרו באושוויץ"
מערכת ice |  2
אמיר חצרוני (צילום ויקיפדיה)
אחרי המתקפה שעבר ברשתות החברתיות על ידי צייצן שהביע ביקורת חריפה ועוקצנית נגדו על תמונותיו בטלית ותפילין, יוצר שנות ה-80 מני אסייג הביע את אכזבתו מהדברים שהופנו אליו וזכה לתגובה מתסיסה לא פחות.
אסייג כתב: "לכמה בודדים מהשמאל יש בעיה עם התפילין, והם אף מגדירים את זה כעבודת אלילים, ואותי כעובד אלילים. קיים סיכוי שהיהודי הנדיר, היקר והאמיץ הזה הוא סבא רבא של מי מהמשמיצים. הי״ד. באמת עצוב".
 
מי שהשיב לו היה הפרופסור ואושיית הרשת אמיר חצרוני שכתב: "נניח שהאידיוט חסר המזל בתמונה הוא סבא-רבא שלי. מה זה אומר? שאבות אבותיי היו טמבלים עובדי אלילים שבמקום להתבולל ולחיות בסבבה גמרו באושוויץ".

עוד כתב לו חצרוני בציניות: "זה לא מצדיק הנחת תפילין אלא לתת את התפילין לזכריה ההאסקי - כלבי האהוב שאמנם לא יניח אבל ילעס בהנאה את העור של הפרה שנשחטה ללא סיבה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מביאים פרימיטיב ממערה במרוקו ומה מצפים ממנו ? (ל"ת)
    ציון ירושלים 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • 1.
    בושה לכם שאתם מעלים כתבה של אדם חסר ערכים (ל"ת)
    אבנר סיאני תגובה על 08/2022/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור