ויראלי

נשות פינלנד רוקדות ברשתות כתמיכה בראשת הממשלה הצעירה המותקפת

נשים פיניות מפרסמות סרטונים של עצמן רוקדות כדי לתמוך בראש הממשלה סאנה מארין לאחר שקטעים שלה רוקדת במסיבה הודלפו. גם בדנמרק הנשים תומכות בה כנגד המבקרים, שטוענים כי היא חסרת אחריות
מערכת ice | 
ראשת ממשלת פינלנד סאנה מארין רוקדת עם חברות
סאנה מארין, ראשת ממשלת פינלנד בת ה-36, ספגה אש מאז שעלו שני סרטונים שבהם היא שרה ורוקדת במסיבה עם חברים ונהנית בחדר VIP פרטי של מועדון לילה בהלסינקי.
מאות נשים בפינלנד פרסמו סרטונים של עצמן רוקדות כדי לתמוך בראשת הממשלה, שהסתבכה בשערורייה כאשר עלו שני סרטונים של החגיגה הפרטית שלה. הנשים, כולל אלה בדנמרק השכנה, שיתפו קליפים של עצמן רוקדות עם חברותיהן כדי לתמוך בראשת המדינה הצעיר בעולם, בזמן שהיא נתקלת בביקורת רבה.
חלק מהאנשים מתחו ביקורת על הקליפים ואמרו שהם מעלים שאלות לגבי שיקול הדעת האישי והפוליטי של הפוליטיקאית הצעירה והמצודדת. המבקרים אומרים גם שהמסיבה שלה היא חסרת אחריות בתקופה שבה המתיחות עם רוסיה מתעצמת בשל מאמציה להצטרף לפינלנד במהלך המלחמה המתמשכת של ולדימיר פוטין עם אוקראינה.
מאז דחתה ראש הממשלה את הטענות על נטילת סמים במסיבה ואמרה כי עשתה בדיקת סמים שתתפרסם כאשר התוצאות יהיו זמינות.
בהגנה על מעשיה אמרה מארין, שנשבעה לתפקיד בשנת 2019 בגיל 34, שהיא לא עשתה דבר מלבד "לרקוד, לשיר, לחבק את החברים שלי ולשתות אלכוהול". היא הוסיפה: "אני מקווה שבשנת 2022 מקובל שאפילו מקבלי החלטות רוקדים, שרים ויוצאים למסיבות". היא גם אמרה בהצהרה כי היא "מתרעמת על אלה שהדליפו לציבור" וטענה שהסרטים צולמו בחלל פרטי.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה