ויראלי

כריש ענק במים הבריח את האנשים לחוף

כריש ראש פטיש נצפה שוחה בחוף באלבמה בארה"ב ביום שני על ידי אנשים ששחו בקרבתו ועל ידי צופים מהחוף, השוהים במים שחו לחוף בבהלה

מערכת ice | 
כריש (צילום pixabay)
בסרטון ששיתפה בפייסבוק קטרנה פיק, נראה כריש בעל ראש פטיש גלוי לעין מתרוצץ במים, רודף אחרי דגי סטיינגריי במהלך מרדף מהיר במים הרדודים של המפרץ. קבוצה של צופים על גבי החוף נראו מתבוננים על שפת המים, במים ניתן היה לראות חלקים מהמאבק של הכריש בניסיונו לתפוס את הדגים בעודו מתקרב לקו החוף. האנשים ששהו במים ברחו בבהלה אל החוף. "זו הפעם הראשונה שאנחנו רואים דבר כזה, בוודאות", אמר אלק דהוסטל, החבר של פיק ששיתפה את הסרטון, ל-FOX 10. "אני מסתכל מהחלון... והנה הוא. ראש פטיש מסיבי של 10 עד 12 רגל... אנחנו לא יודעים כמה זה היה גדול, אבל זה היה מסיבי".
פיק סיפרה ל"פוקס ניוז דיגיטל" שהיא והחבר שלה, אלק דסהוטל, מגיעים לחוף אורנג' ביץ' מדי שנה. בני הזוג התארחו עם משפחתו של דסהוטל במרפסת בקומה העשירית בדירות האי ריג'נסי.  פיק סיפרה כי החלה להקליט את הסרטון בסביבות השעה 10:00 בבוקר עם האייפון שלה. "ראינו בערך 15 כרישים בסך הכול באותו בוקר, ראש הפטיש היה הגדול ביותר שראינו. הם רדפו אחרי דגי סטינגריי, אבל הם לא התעסקו עם אף אחד מהאנשים במים". לסרטון שפורסם בפייסבוק היו יותר מ-75 אלף שיתופים (נכון ליום רביעי אחר הצהריים).
זו לא ההתקלות הראשונה החודש בכרישים. רק לפני יומיים ילד בן 10 הותקף בעל ידי כריש בפלורידה בזמן שצלל. על מנת להציל את חייו נאלצו לכרות חלק מרגלו.
בתחילת החודש, גם בפלורידה, הותקף ילד בן 13 על ידי כריש נרס, שלא נחשב לתוקפני. בעת שדג לובסטרים הכריש תפס אותו בפניו ומשך אותו למים. במקרה הזה למזלו של הילד המקרה הסתיים במספר תפרים בפניו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה