ויראלי

לאחר שצבר אלפי לייקים נחשף כי מדובר בהונאת פישינג

עמוד פייסבוק שהתחזה לעמוד של קוקה קולה הצליח לשכנע גולשים רבים כי מדובר באתר אמין ואלה השאירו את פרטיהם, כעת נחשף כי העמוד מזויף  
מערכת ice | 
חרם על קוקה קולה (צילום pixabay)
קוקה קולה נחשב לאחד המותגים החזקים ביותר בעולם ונראה שיש כאלה שמנסים לנצל זאת לטובת הונאת הציבור. בסוף השבוע האחרון הופץ ברשתות החברתיות פוסט מטעם "coca cola FANS" לפיו לכבוד יום הולדתה ה- 136 של קוקה קולה החברה מחלקת 200 קופסאות משקה המכילות שוברים במזומן למי שחולק וכותב "יום הולדת שמח". לאחר כתיבת התגובה התקבל קישור ובו התבקשו המשתתפים למלא את פרטיהם לטובת קבלת המתנה.
הפוסט הפך לויראלי תוך רגעים ספורים, יותר מ2,700 תגובות ו- 2,300 שיתופים בטרם פייסבוק מחקו את הפוסט. אם לי די בכך מנהלי העמוד המזויף הגיבו לכל אחד שהשתתף בהונאה: "שעליו לשתף את הפוסט ב-5-20 קבוצות פייסבוק ולעקוב אחרי העמוד".

למעשה מדובר בהונאת פישינג שמטרתה הן להשיג עוקבים לעמוד והן לצבור שמות ופרטים אודות המשתתפים. לפי דיווחים מדוב בעמוד שהוקם בחודשיים האחרונים ומהר מאוד צבר תאוצה בשל העיצוב המתעתע שלו שמקשה על הצרכן הממוצע לזהות כי מדובר באתר מזיף. קוקה קולה מבהירה כי אין בינה לבין עמוד הפייסבוק שום קשר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה