ויראלי

חיפה תחת פחד: חזיר בר חטף לתלמיד את הילקוט

תופעת חזירי הבר בחיפה עדיין פוגעת במרחב הציבורי בעיר, במה שהולך לפעמים לבדיחה ולפעמים לבדיחה מסוכנת. אתמול תועד חזיר בר חוטף תיק לתלמיד בקרבת בית ספר
מערכת ice |  3
חזירים בחיפה (צילום צילום מסך חי פה חדשות חיפה)

תופעת חזירי הבר המשוטטים בחיפה כבר שנים היא המטרד הגדול ביותר לתושבים. כנראה שהקיץ שחזר בימים האחרונים מוציא את חזירי הבר בחזרה אל רחובות העיר וגורר תופעות מפתיעות, כשהאחרונה שבהם תועדה בסרטון שהפך ויראלי.

חזיר בר אחד ששוטט בסביבת בית ספר יסודי, קיצר תהליכים לפני פסח והחליט לחסל חמץ לאחד הילדים שבדיוק סיים את יום הלימודים בלי לסיים את האוכל שלו. החזיר חטף את הילקוט שנותר מיותם שסמוך לשער בית הספר, והתחיל לנשנש את האוכל שבתוכו.
אחד ההורים שנכח במקום כשהגיע לאסוף את בנו קלט את הסיטואציה והחל לצלם תוך שהוא מעביר ביקורת על הרשויות, "העיקר אומרים אין חזירי בר בחיפה. בבקשה, הוא עוד לא סיים לעשות שיעורי בית".
 


תופעת חזירי הבר מספקת מקרים משעשעים ומפחידים כאחד בחיפה, ואחד הסיפורים הזכורים הוא מהקיץ האחרון אז חזיר בר אחד הגדיל ראש, שלא לומר קפץ ראש לבריכה כדי להתקרר מעט, אבל הוא נתקע ולא הצליח לצאת. צוות של שלושה מחלצים הגיע כדי לסייע לו לצאת מחוץ לבריכה שנראית לא שמישה כל כך כרגע.
 


הצוות הצליח אחרי כמה ניסיונות לחלץ את חזיר הבא גדל המידות כאשר אלו נעזרו במקלות שסייעו למשוך אותו מתוך הבריכה. עם יציאתו מהמים הם כמובן ברחו מהמקום כדי לא להיקלע לעימות עימו.
 

אקולוג מרחב כרמל ברשות הטבע והגנים, בן רוזנברג, מסר על האירוע: "היה קושי רב לחלץ אותו מבלי לפגוע בו או להיפגע ממנו בניסיון החילוץ. חזיר בר בגודל כזה יכול להגיב בצורה לא צפויה כאשר הוא נמצא במצב לחץ".

תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    חזירי בר משתלטים על חצרות.
    אזרחית מודאגת 02/2024/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    התקשרתי לעיריית חיפה שיבוא לפנות משפחה שלמה של חזירים מתחת לבניין שלי. התשובה שלהם היתה נשלח פקח לעזור לכם לצאת מהבניין אבל אי אפשר לפנות את החזירים. את זה הם לא יכולים לעשות. הזוי
    סגור
  • 2.
    למה לא להעביר לשמורות טבע?
    מלאני 12/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הגיוני שעד עכשיו במקום להעביר אותם למקומות של יערות הורגים אותם במקום
    סגור
  • 1.
    מאוד חזירי מצידו
    אשכנזי פריבילגי 03/2022/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    .
    סגור