ויראלי

קרן פלס תחזור לבעלה אחרי הגירושים? "ממשיכים לחזר אחריי"

פלס התייחסה גם ליחסיה עם אקסיה, נועם טור, אב ילדיה, ממנו נפרדה לפני כשנה. "אני תמיד בקשר טוב עם האקסים שלי, לכן הם ממשיכים לחזר אחריי ואני אחריהם"
מערכת ice |  1
קרן פלס חוזרת לישראל (צילום צילום מסך מתוך האינסטגרם של קרן פלס)
הזמרת קרן פלס חשפה אתמול (ראשון) כי היא סיימה את תפקידה כפרזנטורית לקמפיין של רשת המשקפיים "אופטיקנה". בדבריה, היא לא התביישה להודות שהוחלפה לצערה בפרזנטורית חדשה: "הם זרקו אותי כי רצו לגוון, לקחו את נועה קולר".
אך בנשימה אחת, פלס התייחסה גם ליחסיה עם אקסיה, נועם טור, אב ילדיה, ממנו נפרדה לפני כשנה. "אני תמיד בקשר טוב עם האקסים שלי, לכן הם ממשיכים לחזר אחריי ואני אחריהם", הסבירה.

היא גם הדגישה: "אני לא רומזת לכם שאני רוצה לחזור להיות יחד, ממש לא, חשוב לשמור על קשר טוב וככה ביחד, הולכים לעשות קניות לקבלת שבת ורואים את הדברים בעין דומה. זה חברי, זה כלכלי ומייצר רצף רגשי בין העבר להווה".
למי שכבר הספיק לשכוח, טור ופלס ניהלו מערכת יחסים זוגית שארכה כ-13 שנים והביאו לעולם שני ילדים משותפים. בשנת 2018 חשפה הזמרת כי הם מנהלים יחסים פתוחים, אך מאוחר יותר השניים הפרידו כוחות ובשנה שעברה כבר דווח כי טור בזוגיות חדשה.
בעוד שפלס סיימה את שיתוף הפעולה המקצועי עם "אופטיקנה", היא ממשיכה לשמור על קשר הדוק ופרודוקטיבי עם אקסיה, מה שמייצר רצף רגשי ומאפשר להם להמשיך להיות חלק מחיי המשפחה של השניים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ארץ לעולם
    ברוריה 10/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אפשר לעזוב את הארץ לזמן לא קבוע אך היא לעולם לא תעזוב אותך. היא נעוצה עמוק בלב ובנשמה. ואז, יום אחד פשוט חוזרים.
    סגור