ויראלי

אנה ארונוב: "איזו פרידה איזה אושר, כיף להתחיל ככה יום"

כוכבת הרשת והשופטת המוערכת מתוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים", אנה ארונוב, שיתפה הבוקר כיצד התמלאה ברגש ואושר לאחר הסיטואציה המרגשת בגן הילדים של בנה אדם
מערכת ice | 
אנה ארונוב (צילום aronovanna@)
אנה ארונוב הפכה לאחרונה לכוכבת רשת של ממש, כאשר היא מקפידה לתחזק את חשבון האינסטגרם שלה בפוסטים רבים והסטורי שלה תמיד עמוס בעדכונים האחרונים מחייה. הדבר התעצם כאשר השתתפה ארונוב כאחת השופטות בעונה המרגשת של תוכנית הריאליטי "רוקדים עם כוכבים".
ארונוב מרבה לשתף מחייה הפרטיים ומי שעוקב אחריה יודע שאחת הדמויות אשר מופיעות כמעט בכל יום בפרסומיה, הוא כמובן בנה המתוק, אדם. מהבילויים המשפחתיים ועד מרדף אחריו כשהוא רוכב על הקורקינט ברחבי העיר, ארונוב משתפת הכל.
לפני זמן קצר (שני) פרסמה ארונוב בחשבון האינסטגרם שלה סטורי נוסף, בו היא מספרת בהתרגשות רבה על הבוקר שהיה לה עם בנה, כאשר נפרדה ממנו לאחר שנכנסו לגן, והרגש האימהי ללא ספק התפרץ מדבריה של ארונוב.
 
מתוך האינסטגרם של aronovanna@

"אני לא יכולה עם הילד הזה, אי אפשר. יש לנו כזה בפרידה מהגן חיבוק נשיקה כיף, זה הנוהל שלנו התמידי, ואז הוא אומר לי: "אמא, אני אוהב אותך עד ללב, שיהיה לך יום טוב"". פתחה ארנוב את דבריה הנרגשים על הפרידה מבנה בגן.
"איזו פרידה, איזה אושר, איזה כיף זה להתחיל ככה את היום. אני באמת, הלב שלי לא עומד באהבה הזאת. אף אחד לא סיפר לי שזה כזה מוגזם, זה מטורף". הוסיפה האמא הנרגשת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה