ויראלי

אופירה אסייג גוערת בשידור חי: "קח את החפצים ועבור לעזה"

במהלך ראיון עם גדעון לוי מ'הארץ', אמרה לו אסייג. "אז מה הבעיה? קח את החפצים ותעבור לעזה, תשקם אותה. לדעתי עברת את הגבול", לוי לא ממש אהב זאת והשיב: "לא תחליטי לי, נולדתי כאן, אמות כאן - ואדבר ככל שעולה על דעתי. הטלוויזיה הישראלית התועמלנית היא זו שקובעת את הגבול"
מערכת ice | 
אופירה אסייג וחיים לוינסון (צילום מסך קשת 12)
עימות קשה בשידור חי בקשת 12 ניצת ביום שישי האחרון בין המגישה אופירה אסייג לעיתונאי הארץ, שהתארח בתכנית גדעון לוי. הראיון ב-"אופירה ולוינסון", הגיע אחרי שנה שלא בה לוי לא היה בטלוויזיה הישראלית, כדי להשמיע קול שלדבריו די הושתק.
אסייג אמרה לו בתקיפות: "תגיד, אתה לא מתבייש לצאת נגד ישראל שספגה את המלחמה הקשה ביותר?", על כך לוי ענה: "ממש לא. מתבייש אבל לא לצאת נגד ישראל אלא בדברים שאנחנו מעוללים לעזה".

אסייג גם שאלה אם לא כואב לו 13 הלוחמים שנפלו ביממה האחרונה ונענתב: "כואב לי מאוד, לא פחות מאשר כואב לך. באותה עת אני לא יכול להתעלם מ-38 ילדים שנהרגו הלילה בעזה".
בשלב הזה הציעה לו אסייג. "אז מה הבעיה? קח את החפצים ותעבור לעזה, תשקם אותה. לדעתי עברת את הגבול", לוי לא ממש אהב זאת והשיב: "לא תחליטי לי, נולדתי כאן, אמות כאן - ואדבר ככל שעולה על דעתי. הטלוויזיה הישראלית התועמלנית היא זו שקובעת את הגבול".
לסיום הסביר: "סינוואר הוא שטן, ומה שעשינו מאז לא חוקי, בלתי קביל. מה שעשינו בעזה הוא כתם לנצח, לדיראון עולם. מה שהוא עשה מחריד. ברור שנוח יותר להפציץ מהאוויר בלי לראות את מי הורגים. אין ויכוח שמה שחמאס עשה היה מחריד, אבל אחרי זה מותר הכל? אני כואב את המקום הזה. הנזק האדיר הוא מה שצה"ל עושה. מה, אסור לדבר על הצבא?".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה