ויראלי

אייל גולן מתחזק בדת: הפגישה המפתיעה עם הרב המקובל נחשפת

איל גולן, ירון אילן וידוענים ורבים מכל הארץ הגיעו לקבל את ברכת הרב ניצן ראובן, ראש מוסדות אהבת שלום, במהלך חג סוכות התשפ"ה. צפו
מערכת ice | 
אייל גולן (צילום ניר אמיתי)
איל גולן, ירון אילן וידוענים ורבים מכל הארץ הגיעו לקבל את ברכת הרב ניצן ראובן, ראש מוסדות אהבת שלום, במהלך חג סוכות התשפ"ה וגם היום (שלישי) במעמד המרגש של "הקבלת פני רבו" שהתקיים בסוכתו של הרב שבחולון.
את סוכת הרב פקדו אמנים, זמרים וידוענים, במהלך הערב הרב קם להדליק נר לתפילה לשובם של החטופים ואמר למסובים: "אברך אתכם אחר כך קודם אברך את חיילנו והחטופים שלנו". לסוכתו של הרב ניצן ראובן, ראש מוסדות אהבת שלום, הגיעו השבוע: הזמר איל גולן, ירון אילן ועדי לאון להתברך מפי הרב.
במהלך הביקור קם הרב להדליק נר שמן זית. הרב אמר: "זכינו לשבת ולברך בסוכה ביום שהאושפיזין שלנו הוא אהרון הכהן שהיה "אוהב שלום ורודף שלום" שידוע שאין כלי מחזיק ברכה לישראל אלא השלום לכן קראנו למוסדותינו "אהבת שלום"".
אייל גולן במפגש עם הרב ניצן ראובן (צילום: מוסדות אהבת שלום)
המפגש עם הרב ניצן ראובן (צילום: מוסדות אהבת שלום)
הרב הדליק את הנר ואמר למסובים בנעימות: "אברך קודם את החטופים שיחזרו בריאים ושלמים בגופם ונפשם ואחר כך אברך אתכם". הרב והמסובים ברכו וייחלו להשבת אחינו החטופים, לרפואת הפצועים ולהצלחת כל החיילים. לאחר מכן הרב ברך את הזמר איל גולן.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה