ויראלי

כוכב מאסטר שף בווידוי מפתיע: "אהרוני הוא האהבה שלי"

המתמודד אלברט איפראימוב סיפר על הקשר שלו עם השופט הוותיק: "אהרוני הוא האהבה שלי, אני מחובר אליו מאוד חזק, הוא הצליח לקדם בארץ אוכל מהעדה שלו, זה מה שאני רציתי לעשות כשבאתי ל'מאסטר שף'"
מערכת ice | 
מאסטר שף עונה 11 (צילום רונן אקרמן)
משתתפי העונה החדש של "מאסטר שף - נבחרת החלומות" בקשת 12 יודעים שהם נשפטים בצורה הכי נוקבת שאפשר והערב (שלישי) יעמדו למבחן של השופט האורח, השף ישראל אהרוני, שמגיע לביקור מיוחד בתוכנית עם משימה משלו
המתמודד אלברט איפראימוב סיפר על הקשר שלו עם השופט הוותיק: "אהרוני הוא האהבה שלי, אני מחובר אליו מאוד חזק, הוא הצליח לקדם בארץ אוכל מהעדה שלו, זה מה שאני רציתי לעשות כשבאתי ל'מאסטר שף'".

אהרוני עצמו אמר: "זה באמת מאוד משמח לראות את כולכם, אני אפילו מתגעגע לאוכל שלכם. לא ממציאים 'יש מאין', אני לא מכיר שף שהמציא מנה שלא הייתה קיימת לפני. לוקחים נכסי צאן ברזל, מפרקים אותם ומרכיבים אותם מחדש, כל אחד לפי תפיסת העולם שלו ולפי יכולותיו. עצתי לכם שנקודת המוצא תהיה מנה שאתם מכירים, מכאן תיקחו את זה כל אחד לשפה שלו".
חופית לא כל כך הייתה מוכנה: "כשאת לוקחת מתכון ואת רוצה שהוא יהיה שלך, שאת מאמינה בו וחותמת עליו, את צריכה לנסות אותו עם מרכיבים שונים, זמנים שונים וטמפרטורות שונות. זה לא בא בקלות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה