ויראלי

נטע ברזילי עשתה את זה בגיל 31: "זה היה מביך"

לאחר התמודדות ממושכת עם מבחן התיאוריה לנהיגה בו נכשלה, החליטה ברזילי לשנות כיוון ולקחת קורס דיגיטלי בליווי מורה פרטי, שהתאים את שיטת הלימוד לצרכיה האישיים, כעת היא עברה ומאושרת מתמיד: "היה לי קשה לחיות עם עצמי"
מערכת ice | 
נטע ברזילי (צילום רגב זרקה)
כוכבת האירוויזיון נטע ברזילי, שכבשה את אירופה עם השיר "Toy" ב-2018 והביאה לישראל ניצחון היסטורי בתחרות, גילתה שדווקא מבחן התיאוריה בנהיגה מהווה עבורה אתגר לא פשוט. במשך שנה שלמה התמודדה הזמרת המצליחה עם כישלונות חוזרים ונשנים במבחן, מה שהוכיח שגם כוכבת בינלאומית יכולה להתקשות במשימות שגרתיות שרבים נאבקים בהן.
לאחר התמודדות ממושכת עם האתגר, החליטה ברזילי לשנות כיוון ולקחת קורס דיגיטלי בליווי מורה פרטי, שהתאים את שיטת הלימוד לצרכיה האישיים. המהלך הוכיח את עצמו כאסטרטגיה מנצחת, והזמרת המחוננת הצליחה סוף סוף לעבור את מבחן התיאוריה בהצלחה, צעד משמעותי בדרך לקבלת רישיון הנהיגה המיוחל.

בהחלטה אמיצה ומעוררת השראה, בחרה ברזילי לשתף את סיפור ההתמודדות שלה עם הציבור, ובכך העבירה מסר חשוב על התמדה והסכמה לקבל עזרה כשצריך. כעת, כשהמכשול הראשון מאחוריה, נותר לה רק לצלוח את מבחן הנהיגה המעשי, כשהיא מצוידת בביטחון מחודש ובתמיכת מעריציה הרבים שמייחלים להצלחתה גם בשלב הבא.
ברזילי סיפרה בהתרגשות גדולה: ״אני מודה שכל עוד לא עברתי זה היה מביך לכל הצדדים והיה לי קשה לחיות עם עצמי. כל מי שמתקשה עם הגיהינום הזה תעשו לעצמכם טובה ותיקחו קורס״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה