ויראלי

אלונה סער חושפת שהוטרדה מינית: "זה החלום שלי"

השחקנית וכוכבת "המפקדת" בחשיפה מטלטלת: אלונה סער שיתפה כי קיבלה הצעה מינית מטרידה מאוד מאחד העוקבים שלה - "ז*ן בתוך הכ*ס שלך"
מערכת ice | 
אלונה סער (צילום מסך חדשות 13)
כוכבת הסדרה המצליחה בכאן 11 "המפקדת", אלונה סער, משתפת הערב (שני) סטורי מטלטל במיוחד על עוקב שמטריד אותה בהצעות מיניות מגונות.
השחקנית חשפה הודעות מטרידות ומיניות שקיבלה מעוקב שהציע לה לקיים עימו יחסי מין. היא שיתפה צילום מסך של ההתכתבות ופרסמה אותה לעיני כל עוקביה. העוקב כתב לה: "עם סקס אבל רק איתך". בהמשך שלח לה עוד הודעה ובה כתב: ""ז*ן בתוך הכ*ס זה החלום שלי".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אלונה סער)
על ההודעות הללו כתבה אלונה סער בציניות כמובן: "מתלבטת אם להסכים". בהמשך העלתה אלונה סער סטורי נוסף עם פרטיו המלאים של המטריד וכתבה: "לו רק לא הייתי תפוסה".
לפני מספר ימים השחקנית אלונה סער התייחסה לסיום שידור "המפקדת" ולמשמעות של הסדרה בחייה: "המפקדת נגמר ואני אישית עוד לא מעכלת. גם בשל מחסום רגשי אבל בעיקר כי זה פשוט מעציב אותי. אז בקצרה אני אגיד, שבלי להגזים, הסדרה הזו שינתה לי את החיים".
 
סער המשיכה ותיארה את הקושי לצלם בשנים האחרונות ובעיקר בצל המלחמה: "בעונה השנייה תקף הדיכאון ובעונה השלישית המלחמה (שלא להאמין שאנחנו עדיין נמצאים בה ושהחטופים עוד נרקבים בעזה)", מחתה השחקנית.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה