ויראלי

זוגיות חדשה על הפרק: גרושתו של סטטיק מצאה לו מחליף?

שרית פולק נתפסה בעדשת המצלמה יוצאת ממסעדה בתל אביב עם גבר אנונימי, הנוכחים במקום דיווחו על אווירה רומנטית ביניהם, מה שמעורר ספקולציות על התחלה חדשה בחייה של פולק לאחר הפרידה מסטטיק
מערכת ice |  1
סטטיק ושרית פולק (צילום אינסטגרם/ שרית פולק)
שרית פולק, המוכרת בעיקר כאשתו לשעבר של המוזיקאי סטטיק, הצליחה לבנות לעצמה קריירה עצמאית ומרשימה לאחר הפרידה. פולק פועלת כמפיקה וכסופרת, והוציאה לאחרונה את ספר הבכורה שלה. למרות ההצלחה המקצועית שלה, חייה הרומנטית היו פחות מדוברים, ולא שמענו הרבה עד כה.
אך כעת, נראה שיש חדש בחייה הרומנטיים, לפי פרסום של וואלה סלבס, הגיעו תמונות של פולק יוצאת ממסעדה בתל אביב יחד עם גבר אנונימי. עדים שצפו בזוג ציינו כי השניים נראים כמי שמאוד מאוהבים זה בזו, והקשר ביניהם נראה אינטימי ומלא חום.
מכיוון שהתקופה האחרונה הייתה שקטה מבחינה רומנטית עבור פולק, התמונות החדשות יצרו התלהבות ועניין רב. המפגש במסעדה מצביע על כך שהיא פתוחה לרומנטיקה חדשה, ושיכול להיות שפולק נמצאת בשלב של התחלה חדשה בחייה.
כזכור, רכבת הנישואין נטשה את הרציף של סטטיק ושרית פולק שחוו משבר זוגי קשה מספר חודשים מאז שהחלו לצוץ השמועות על בגידה לכאורה של הזמר באשתו עם הזמרת אלה לי להב, הזוג התגרש סופית בנובמבר 2022.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    את מי זה אמור לעניין ??? (ל"ת)
    יהודה קפלן 10/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור