ויראלי

כוכבת 'זגורי אימפריה' תחת מתקפה: "לא חינוכי וממש לא מצחיק"

אמסלם קיבלה לא מעט הודעות כועסות על סרטון שהעלתה עם בנה: "לא חינוכי וממש לא מצחיק", "מה זה? למה לנרמל את זה? מחר הוא ירביץ בגן ויחשוב שזה בסדר ומותר!", "אני מתה עליך, אבל הפעם לא צחקתי", "חכי לגננת שתתקשר ותגיד לך שההורים מתלוננים שהילד שלך מרביץ ותשלח אותך להתפתחות הילד ואז זה פחות יצחיק"
מערכת ice | 
זגורי אימפריה (צילום יחצ)
אחרי שחשפה את הקשר הכואב שלה למסיבת נובה, חן אמסלם שאוהבת לשתף את עוקביה בסרטונים של המשפחה ונמנעת מפרובוקציות למיניהן. אלא, שסרטון שלה ביחד עם בנה עורר סערה גדולה באופן די נדיר.
בסרטון המדובר נראתה אמסלם כשהיא מבקשת ממנו נשיקה והוא, כמו בהתאם להיותו ילד בן שנתיים וחצי השיב לה בסטירות קשות וכואבות למרה. בעוד שאת השחקנית זה הצחיק ושיעשע את העוקבים שלה זה ממש לא והם הביעו את דעתם על המקרה.

אמסלם קיבלה לא מעט הודעות כועסות: "זה לא חינוכי וממש לא מצחיק", "מה זה? למה לנרמל את זה? מחר הוא ירביץ בגן ויחשוב שזה בסדר ומותר!", "אני מתה עליך, אבל הפעם לא צחקתי", "חכי לגננת שתתקשר ותגיד לך שההורים מתלוננים שהילד שלך מרביץ ותשלח אותך להתפתחות הילד ואז זה פחות יצחיק".
היו מי שדווקא החמיאו לה וניסו לא לקחת קשה מדי את הסרטון שאותו ניסתה להנגיש בצורה מצחיקה לעוקבים: "תסמכו עליה שהיא יודעת לחנך, זה קטע כזה שילדים עושים" והיו לא מעט ברוח דומה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה