ויראלי

גל רובין ומחמוד צפורי בדרך לחופה: זו הפצצה שהטילו בני הזוג

כוכבת "הישרדות" גל רובין, והשחקן מחמוד (מודי) צפורי, מנהלים מזה תקופה זוגיות, מה שקומם עליה בעבר לא מעט גולשים. כעת, רובין רומזת כי השניים עומדים להתחתן בקרוב: "אני מוכנה, אני בשלה". ומה לגבי מגורים משותפים?
מערכת ice | 
גל רובין ומודי צפורי (צילום אור גפן)
כוכבת "הישרדות" גל רובין, ידועה כמי שמנהלת זוגיות צמודה עם מחמוד (מודי) צפורי, מה שקומם עליה בעבר לא מעט גולשים. רובין, שמגיעה ממשפחה חרדית, לא נרתעת מהביקורת החריפה נגדה, ונוהגת לשתף בחשבונותיה ברשתות החברתיות תמונות מתוך חייהם המשותפים.
בראיון שערכו היום (שני) בני הזוג ל"מאקו", רובין הטילה פצצה של ממש אחרי שחשפה כי היא מחכה לטבעת ממודי, כאשר עושה רושם כי השניים בדרך לחופה. רובין הושיטה את ידה לעבר צפורי ואמרה: "אני מוכנה, אני בשלה".
ומה לגבי מגורים ביחד אתם שואלים? רובין סיפרה כי השניים "סוג של גרים כבר יחד", אך בגלל שיש להם תשעה ילדים במצטבר מזוגיות קודמות, היא טוענת כי "אי אפשר לקחת לילדים את החדרים שלהם. אבל הילדים שלי ישנים אצלו ושלו אצלי, לא קורה שאנחנו לא ישנים ביחד". 
כידוע, הקשר החדש של רובין, חרדית לשעבר, ממש לא עבר חלק בגרון, כאשר מאז חשיפת הקשר הזוגי, חווה רובין בריונות ברשתות החברתיות ומקבלת תגובות זועמות ומאיימות מצד עוקבים שפחות אוהבים את הבחירה שלה בבן הזוג.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה