תיירות

גל רובין בדרמה ענקית בנתב"ג: מדוע נאסר עליה לצאת מישראל?

גל רובין, כוכבת "הישרדות", לקחה את ששת ילדיה יחד עם בן זוגה החדש, מוחמד צפורי, לטיול בחו"ל. אלא שעד מהרה התברר כי לששת ילדיה יש צו עיכוב יציאה מהארץ בעקבות סכסוף משפטי עם הגרוש שלה: "חרב עליי עולמי". איל זה הסתיים?
מערכת ice | 
גל רובין (צילום אינסטגרם)
גל רובין, כוכבת "הישרדות" שפרצה לחיינו בתוכנית "עוד ניפגש" בכאן 11, שם התייחדה עם אביה החרדי אחרי שנים רבות של נתק, הגשימה חלום קטן ולקחה את ששת ילדיה לטיול בחו"ל, יחד עם בן זוגה החדש, מוחמד צפורי.
אלא שהיום (שני) חשפה רובין כי דרמה ענקית התחוללה בנתב"ג, לפני שהיא טסה עם ילדיה, אחרי שהיא עוכבה במקום ולא הורשתה לטוס. רובין העלתה סטורי לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא סיפרה על הדרמה הענקית שהתחוללה בנתב"ג רגע לפני הטיסה שלה, אחרי שגילתה כי כל ששת ילדיה מעוכבי יציאה מישראל.
בסטורי שהעלתה משדה התעופה סיפרה תחילה רובין: "רציתי דקה לספר לכם שהגעתי לפה וכאימא חד הורית גרושה לא יודעת מה עבר לי בראש שלא בדקתי שאני אכן יכולה לצאת עם הילדים מהארץ".
רובין המשיכה: "ואז הגעתי לפה והיה צו עיכוב יציאה מהארץ לכל ששת הילדים שלי וחרב עליי עולמי פשוט. הלכנו למשרד הפנים בתוך שדה התעופה, ועכשיו הם רוצים אישור בית משפט, ואישור בית משפט מקורי ואני אומרת 'מה אני עושה?!'. רמת החרדה שלי הגיעה למיליון".
בהמשך, חשפה רובין כי הסיפור הסתדר בזכות הגרוש שלה דניאל: "התקשרתי לגרוש שלי, אנחנו לא בקשר הכי טוב. מלחמות, בתי משפט. אולי זה יהיה ספתח של שלום בית בתוך הגירושים. הוא ישר נרתם למשימה והלך לבית המשפט וביטל את צו עיכוב היציאה מהארץ בשמונה וחצי בבוקר, ושלח לי את האישורים. התפוצץ לי כל הסטרס. כל הכבוד לדניאל הגרוש שלי שהלך וסייע באירוע הזה כי אני לא יודעת איך זה היה מסתיים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה