ויראלי

הזמר האהוב משתחרר מצה"ל: "שמחתי לתרום את חלקי"

שירותו הצבאי של אור עמרמי לא היה שגרתי כלל. כחבר בלהקת חיל החינוך, הוא מילא תפקיד חיוני בשמירה על המורל של חיילי צה"ל ואזרחי ישראל בתקופה מאתגרת במיוחד, אך כעת הוא חוזר לאזרחות עם גזירת החוגר
מערכת ice | 
זמר-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
חמש שנים לאחר שכבש את לבבות הצופים ב"כוכב הבא", אור עמרמי, הזמר הג'ינג'י המוכשר שהגיע למקום השלישי בתחרות, מסיים היום פרק משמעותי בחייו. בגיל 21, עמרמי פושט את מדי צה"ל בפעם האחרונה, מסיים שלוש שנות שירות בלהקת חיל החינוך בתקופה רוויית אתגרים למדינת ישראל.
שירותו הצבאי של עמרמי ברוקמן לא היה שגרתי כלל. כחבר בלהקת חיל החינוך, הוא מילא תפקיד חיוני בשמירה על המורל של חיילי צה"ל ואזרחי ישראל בתקופה מאתגרת במיוחד. מדרום ועד צפון, הוא הופיע בפני חיילים ותמך במשפחות שנאלצו לעזוב את בתיהן בעקבות המצב הביטחוני. תרומתו זו משקפת את כוחה של המוזיקה ככלי לחיזוק הרוח ולאיחוד בזמנים קשים.

המעבר מ"כוכב הבא" לשירות צבאי משמעותי מדגים את יכולתו של עמרמי ברוקמן להתאים את כישרונו המוזיקלי למשימה לאומית. זהו סיפור המשקף את הדרך הייחודית שבה אמנים צעירים בישראל משלבים את הקריירה האמנותית עם חובתם הלאומית, יוצרים גשר בין עולם הבידור לשירות הצבאי, ומגלים משמעות עמוקה בתרומתם לחברה.
עם שחרורו, עמרמי ברוקמן פותח דף חדש בחייו האמנותיים והאישיים. הניסיון שצבר, הן כמתמודד ב"כוכב הבא" והן כחייל מופיע, מעניק לו פרספקטיבה ייחודית שעשויה להעשיר את יצירתו העתידית. הציבור הישראלי, שליווה אותו מתחילת דרכו, יחכה בציפייה לראות כיצד החוויות הללו יבואו לידי ביטוי ביצירתו המוזיקלית בעתיד, ואיך ימשיך לתרום לתרבות ולחברה הישראלית מעבר למדים.
עמרמי מסר לאחר שגזר את החוג שלו: "שמחתי לתרום את חלקי בתקופה ככ משמעותית ומאתגרת למדינה שלי. לשמח חיילים בכל הארץ, מדרום עד לצפון ולשיר ולתמוך במשפחות שפונו מבתיהם״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה