ויראלי

אלי פיניש מתפוצץ מצחוק באוטו: "נתקלתי בזה עכשיו, בכיתי"

אלי פיניש מרבה להתייחס בציניות קומית למתרחש בישראל בזמן המלחמה, כאשר לרוב הוא פשוט מבצע חיקויים של דמויות מרכזיות, כמו דובר החות'ים או מנהיג חמאס שחוסל לאחרונה, יחיא סינוואר. היום הוא פרסם סרטון שקרע אותו מצחוק ושיתף אותו עם עוקביו, והפעם בלי חיקויים
מערכת ice | 
אלי פיניש (צילום משה שי פלאש90)
אחד מכוכבי הענק של ארץ נהדרת ומי שנחשב לאחד הקומיקאים והאמנים האהובים במדינה, אלי פיניש, מרבה להתייחס ברשתות החברתיות לענייני המלחמה. ברוב המקרים מדובר בהתייחסות מעט קומית ומצחיקה, שאמורה להקליל מעט את החדשות והמצב הביטחוני הלא צפוי.
היום (ראשון) פרסם פיניש סרטון בחשבון האינסטגרם שלו, בו נראים שני מנהיגי ומחבלי חמאס, איסמעיל הנייה ויחיא סינוואר, במהלך מפגש שהתרחש בצמרת ארגון הטרור. כראוי, ניסו השניים, כמיטב המסורת, לנשק אחד את השני אך נראה שהמצב הידרדר במהירות והפך לאחד הרגעים המשעשעים ביותר בו השתתפו שני מנהיגי חמאס.
"תקשיבו, אתם מכירים את הסרטון של סינוואר והנייה, שהם מנסים לנשק אחד את השני?" פתח אלי פיניש את הסרטון וניכר כי אחרי סשן צחוק רציני. "נתקלתי בזה עכשיו אני בכיתי, אני שם לכם את זה עכשיו. יש שם כמה רגעים, אתם חייבים לראות, שהם מחפשים איפה לנשק, כמו רומיאו ויוליה כזה, אני שם לכם את זה", הוסיף.
 



לאחר מכן נראה הסרטון עליו דיבר פיניש, בו נפגשו שני המחבלים בעבר וניסו לנשק אחד את השני, מה שהוביל לסרטון מביך ומשעשע מאד, שככל הנראה ירוץ עוד זמן רב ברשתות החברתיות.

 


 

לאחר הסרטון של הנייה וסינוואר, המשיך פיניש ואמר: "החיפוש, איפה לנשק, זה נראה כאילו מלא מלא אהבה. בראש, בעיניים, בסנטר, רק שלא יהיה בפה כי חס וחלילה זה גיי. והם רוצים נורא, עוד שניה בפה אבל לא. זה קרע אותי", התוודה פיניש.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה