ויראלי

עדן בן זקן במהלך מרגש: זו העיר בה תופיע ב-30 שקל

בן זקן, שמתגוררת כיום עם בעלה שוקי ושני ילדיהם במרכז הארץ, לא שוכחת את עיר הולדתה קריית שמונה שממנה פרצה לקדמת הבמה של המוזיקה בישראל והעיר המופצצת תוכל ליהנות ממופע בעלות של 30 שקל בלבד לכרטיס.
מערכת ice | 
עדן בן זקן (צילום שי פרנקו)
אחרי שעדן בן זקן, התפוצצה עם הלהיט "חיפשתי אותו בנרות" שהפך להצלחה מסחררת בעולם הערבי ואף סירבה לכאורה להצעה בסך של 100 אלף דולר להופיע במצרים, לאחר שלא מעט משתמשים ברשתות החברתיות שיתפו את השיר של הזמרת הצעירה לאחרונה, כעת היא עושה את הדבר ההפוך לחלוטין.
בן זקן, שמתגוררת כיום עם בעלה שוקי ושני ילדיהם בראשון לציון, לא שוכחת את עיר הולדתה קריית שמונה שממנה פרצה לקדמת הבמה של המוזיקה בישראל והעיר המופצצת תוכל ליהנות ממופע בעלות של 30 שקל בלבד לכרטיס.

כזכור, שירה של עדן בן זקן "חיפשתי אותו בנרות", זכה לאהדה רבה מצד העולם הערבי וניתן היה להבחין בכך במיוחד ברשת החברתית "טיקטוק" שהביאו אף להצעה הקוסמת שקיבלה כולל מלון ורקדנים וכל הציוד שיידרש לה.
התופעה שהחלה לאחרונה, התאפיינה בשיתוף הלהיט של בן זקן ברשת החברתית. לאחרונה נחשף על ידי מאקו, כי הזמרת המצליחה החלה לקבל הודעות נלהבות על השיר מצד מעריצים ממדינות כמו אפגניסטן, עיראק ואף איראן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה