ויראלי

מגישת רשת 13 מבלה עם כוכבת הילדים בחו"ל: "הפעם הצלחנו"

במשך מספר שנים השתיים לא מצליחות לקבוע והנה הפעם זה קרה בזמן ששתיהן נופשות באתונה
מערכת ice | 
רשת 13 (צילום מסך חדשות 13)
מגישת תוכנית הבידור ברשת 13 "showtime" עדי הימלבלוי מבלה בימים האחרונים באתונה שביוון, ולצד שמועות על זוגיות עם בן זיני היא פוגשת בהפתעה עוד כוכבת מאוד מפורסמת.
אתמול העלתה עדי הימלבלוי וכוכבת הילדים מיכל ינאי תיעוד מהמפגש המרגש של השתיים בחו"ל. עדי הימלבלוי צילמה תמונה משותפת של השתיים וכתבה בסטורי: "אוהבת אותך", ולאחר מכן מיכל ינאי שיתפה את אותה התמונה בסטורי שלה וכתבה: "התפספסנו 3 שנים. הפעם הצלחנו".

(מתוך חשבון האינסטגרם של מיכל ינאי)
נזכיר כי תמונת פפראצי של השחקנית יחד עם בן זיני בנתב"ג לקראת העלייה שלהם למטוס לטיסה זוגית לאתונה בירת יוון, שם הם ישהו במהלך חג הסוכות, עשתה הרבה רעש.
ב'ערב טוב' עם גיא פינס הוצגה תמונת פפראצי של השניים בנתב"ג לקראת העלייה שלהם למטוס לטיסה זוגית לאתונה בירת יוון, שם הם ישהו במהלך חג הסוכות. מה הסיבה? לא ברור, אבל כנראה שלא מן הנמנע שהזוגיות היא כבר דבר גלוי.
הספקולציות סביב טיב היחסים בין השניים התגברו, במיוחד לאור פער הגילאים ביניהם והידידות הקרובה שהם מפגינים לאורך השנים. בתגובה לשמועות, נציגי השניים טענו כי מדובר בצילומים משותפים לצורכי מדיה חברתית. אולם, הימלבלוי עצמה בחרה להתייחס לנושא באופן ישיר במהלך הנחיית התוכנית "שואו טיים" ברשת 13.
כאשר נשאלה על ידי אחת האורחות לגבי תמונות הפפראצי, הגיבה הימלבלוי בתדהמה: "אוי, אני לא מאמינה שאת קונה את זה!", ובכך למעשה הכחישה את השמועות בצורה ברורה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה