ויראלי

כוכב "האח הגדול" חושף את האיומים על חייו: "שיערפו לך את הראש"

בעקבות הפרסומים כי שילה שלום ואמילי קופר בזוגיות, מיהר כוכב "האח הגדול" להכחיש זאת, מה שפגע מאוד בקופר. בעקבות כך, חשף שלום את האיומים הקשים שהוא מקבל ברשתות החברתיות: "חתיכת שקרן. תלך לעזאזל. שיא הכיעור מבפנים ומבחוץ". כך הוא השיב
מערכת ice | 
שילה שלום (צילום מתוך חשבון האינסטגרם של האח הגדול bigbrotherisrael@)
לאחר שסיפרה בפתיחות כי הקשר הרומנטי שהחל להתרקם בינה לבין עידן גלפר הגיע לסיומו, אמילי קופר, כוכבת "האח הגדול", מגלה את האמת המכוערת על גבר אחר שעמו ניסתה לבנות מערכת יחסים רומנטית. בעקבות הפרסומים כי שילה שלום ואמילי קופר בזוגיות, מיהר כוכב "האח הגדול" להכחיש זאת. 
קופר, שנחשפה להחלטתו של שלום להכחיש את מערכת היחסים הרומנטית הנרקמת ביניהם, נעלבה מאוד מהתנהגותו ושיתפה זאת בסטורי בחשבון האינסטגרם שלה, שם כתבה בין היתר כי "הוא הפך אותי לבדיחה. וואלה זה פוגע".
בעקבות כך, שילה שלום חשף היום (רביעי) עם סטורי שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו, שהוא מקבל איומים קשים מאוד על חייו. בסטורי שהעלה צירף יוצא "האח הגדול" את אחת ההודעות הקשות שקיבל מבחורה בשם נופר, בה נכתב: "הלוואי שיערפו לך את הראש וזהו... שנפתר ממך אחת ולתמיד חתיכת חרא. חתיכת שקרן. תלך לעזאזל. שיא הכיעור מבפנים ומבחוץ".
שלום לא נרגע מההודעות הקשות שקיבל מאותה עוקבת, וכתב על כך בסטורי שהעלה: "קשה לי להעלות ולפרסם את זה, אבל זה מה שנאי חווה ביום יום. עם כל התגובות המדהימות שלכם, מתגנבות להן גם תגובות כאלה, ואני בסופו של דבר? בן אדם. כמוך".
שילה שלום הוסיף: "מאחורי כל "הפרסום הטוב" יש גם את זה. ואני? לא מצליח להבין איך באמצע המלחמה וכל מה שקורה בארץ... אדם שולח לאדם אחר דבר כזה. לא רציתי לפרסם, אבל הרגשתי צורך לעשות זאת. בבקשה תפזרו טוב, לא רע. אוהב את כולכם".
הסטורי של שילה שלום
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה