ויראלי

אירית רחמים בהתייחסות ראשונה לגרוש שנעצר: "הפתעה לא טובה"

רחמים התייחסה למעצרו של הגרוש הראשון שלה ואב ילדיה, כדורגלן העבר לירון בסיס שכיכב במכבי תל אביב, שנעצר לפני כחמישה חודשים בבית מלון ברוסיה ונמצא ברשימת המבוקשים הבינלאומית עקב חשדות לעבירות הונאה: "אנחנו 18 שנה לא יחד, אבל אני רוצה להגיד, לירון איש ישר ביי דה בוק, איש עם ערכים ומשפחה טובה"
מערכת ice | 
אירית רחמים (צילום אינסטגרם)
אחרי שנה לא קלה, עם פרידה מבן הזוג שלה עמוס לוזון וגם מבן הזוג החדש יותר ממש לאחרונה, מעצבת האירועים המוכרת בישראל אירית רחמים הגיעה להתארח בפודקאסט של יפעת הללי.
בין היתר היא התייחסה למעצרו של הגרוש הראשון שלה ואב ילדיה, כדורגלן העבר לירון בסיס שכיכב במכבי תל אביב, שנעצר לפני כחמישה חודשים בבית מלון ברוסיה ונמצא ברשימת המבוקשים הבינלאומית עקב חשדות לעבירות הונאה

בין היתר סיפרה רחמים בראיון: “הייתה הפתעה לא טובה ולא נעימה לילדים שלי, פתאום עלה סרטון על לירון. אנחנו 18 שנה לא יחד, אבל אני רוצה להגיד, לירון איש ישר ביי דה בוק, איש עם ערכים ומשפחה טובה. לא הייתה לנו הכנה, גילינו את זה בתקשורת, יש להם אבא קונבנציונאלי ולגיטימי לחלוטין, ובסוף הבנו שזה לא מדויק".
לסיום סיפרה רחמים: "התקשורת צבעה את זה בצבעי הקשת שזה לא נכון. אני למדתי בכל דבר להגדיר את הבעיה ולקרוא אותה, לא לטאטא. אני מציגה את הבעיה ומתמודדים איתה”
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה