ויראלי

תקווה גדעון עוזבת: "הגעתי לכאן בטעות, הסתיימה לה תקופה"

זוכת האח הגדול עוזבת את הבית וחזרה לתל אביב: "ליפו תמיד יהיה מקום בליבי ולפשפשים בפרט, אבל הגיע הזמן להתחיל תקופה חדשה ולתת לחיים פשוט לקרות כמו שנתתי להם תמיד ומצאתי את עצמי פה.  קרו הרבה בלת"מים בדרך שנדבר עליהם בהמשך, תחנת הביניים הזמנית לזמן הקרוב היא תל אביב. בהצלחה לי ולעיר"
מערכת ice |  6
תקווה גדעון (צילום מסך מתוך גיא פינס)

כשהלהיט "סלח לי אבי כי חטאתי" בביצועו רביד פלוטניק מתנגן ברקע, ומקבץ תמונות שלה מרגעים שעברה בדירתה, תקוה גדעון שיתפה אמש (שלישי) את עוקביה שהיא עוזבת את ביתה ביפו אחרי ארבע שנים בלבד וחוזרת להתגורר בתל אביב.

היא פתחה וסיפרה בגלוי: "יפו מעולם לא הייתה הטעם שלי. היא לא עיר שמשכה אותי כשחיפשתי לי בית. בתכל'ס הגעתי לכאן בטעות קבעתי עם מושיק שנשב לקפה. זה היה הדייט הראשון שלנו. הוא בא אליי עם האופנוע ואמר לי 'תעלי'. ביקשתי ממנו שלא נתרחק יותר מדי כי קבעתי עם מתווך במרגוזה עוד שעה, אז הוא הציע שנשב באיזה בית קפה באזור שנראה לו שאני אוהב, והוא צדק".
 



היא המשיכה: "עלינו לדירה ובמבט הראשון היא נראתה לי ראוותנית מדי. אחרי סיבוב בדירה חשבתי שהיא דווקא חמודה, וכשיצאתי למרפסת וראיתי מולי את עץ הבוגנוויליה כשברקע מתנגן מהבר למטה אחד מהשירים החרושים אצלי בפלייליסט, ידעתי שזה הבית שלי. בהתחלה פחדתי מהכל, אבל בשנייה ששחררתי פשוט התאהבתי".

גדעון גם רשמה: "בזמן שהבית הפך לי לנוח ונשארתי באזור הנוחות שלי, התחלתי להשתנות. התחלתי להרגיש שהדברים שמשכו אותי בעבר וגרמו לי לבוא לפה הם הדברים שגורמים לי לשקול לעזוב. תמיד שנאתי את השקט ואהבתי את הרעש ופתאום באמצע החיים זה התהפך לי. אולי זאת התקופה, אולי הסתיימה לה תקופה או שפשוט שבעתי אבל אזור הנוחות כבר לא נוח לי".
לסיום רשמה: "בגדול אני יכולה לכתוב ספר רק על מה שחוויתי פה. וכמה שחוויתי פה. אני עוזבת היום אומנם עם דמעות אבל בלב שלם ואוהב ומודה על תקופה מדהימה שהרחיבה לי את הלב, גרמה לי להתאהב ועל חברים שהפכו למשפחה. ליפו תמיד יהיה מקום בליבי ולפשפשים בפרט, אבל הגיע הזמן להתחיל תקופה חדשה ולתת לחיים פשוט לקרות כמו שנתתי להם תמיד ומצאתי את עצמי פה. כמו שרביד אמר בשיר שהתנגן כשהגעתי לפה: 'קדימה לפרק הבא, סע'.  קרו הרבה בלת"מים בדרך שנדבר עליהם בהמשך, תחנת הביניים הזמנית לזמן הקרוב היא תל אביב. בהצלחה לי ולעיר".

תגובות לכתבה(6):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 6.
    תקווה, אחת הנשים היפות (ל"ת)
    ירון 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור
  • 5.
    הגעתי בטעות חוזרת לאתיופיה האוהל והעצים מחכים לי (ל"ת)
    סעי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור
  • 4.
    נו
    חיים 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מבין למה צריך כותרת בשביל זה עופי כבר מהחיים
    סגור
  • 3.
    תקוה
    מעריצה 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    0 1
    יפה שלנו שיהייה בהצלחה אמן????
    סגור
  • 2.
    מי זאת?
    מירית נוי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    2 0
    לא מכירה.
    סגור
  • 1.
    מי זאת?
    מירית נוי 10/2024/16
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לא מכירה.
    סגור