ויראלי

ניקול ראידמן במתקפה קשה: "לשלוח אותם לאיראן ולשלול אזרחות"

ניקול ראידמן זעמה בעקבות הידיעה על מעצרם של בני הזוג מרמת גן, ולדיסלב ויקטורסון ואנה ברנשטיין, שנחשדו בקשרים עם גורם איראני ואף תכננו להתנקש בבכיר ישראלי: "טרוריסטים בוגדים! יותר גרוע ממחבלים!"
מערכת ice | 
ניקול ראידמן (צילום nicolraidman@)
שירות הביטחון הכללי (שב”כ) ויחידת להב 433 במשטרת ישראל התירו היום (שני) לפרסום כי חשפו לאחרונה תשתית מודיעינית איראנית שנועדה לגייס אזרחים ישראלים לפעולות טרור. במהלך הפעולה נעצרו שני תושבי רמת גן, ולדיסלב ויקטורסון ואנה ברנשטיין, שנחשדו בקשרים עם גורם איראני ברשתות החברתיות.
אשת העסקים ניקול ראידמן, התייחסה לנושא עם סטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא עלתה למתקפה קשה נגד אותו זוג מרמת גן וכתבה: "אם זה נכון, לשלוח אותם לאיראן ולשלול אזרחות! טרוריסטים בוגדים! יותר גרוע ממחבלים!".
מהחקירה עלה כי ולדיסלב, בן 30, פעל בהנחיית הגורם האיראני, שזיהה את עצמו כ”מארי הוסי”. הוא ביצע מספר משימות שעלו על הפרק, וביניהן ריסוס כתובות גרפיטי, תליית כרוזים והטמנת כספים. בהמשך, הוטלה עליו המשימה לחבל בתשתיות תקשורת וכספומטים, ואף להצית יערות. עבור המשימות הללו, קיבל תשלום של למעלה מ-5,000 דולר.
נוסף על כך, הוא הסכים לביצוע משימות חמורות כגון חיסול אישיות בישראל, והשגת אמצעי לחימה כמו רובה צלפים ורימונים. ברנשטיין, בת 18, גם היא גויסה למשימות והשתתפה בפעולות.
עם הגשת כתבי האישום נגדם, הובהר כי הפניות מצד גופי המודיעין האיראניים, דרך הרשתות החברתיות, מוכרות כפלטפורמה לגיוס ישראלים לביצוע פעולות מסוכנות. משרד הביטחון מבקש להדגיש את החשיבות בהתרעה על פניות חשודות והצורך להפעיל ערנות בכל הנוגע לקשרים ברשתות החברתיות, כדי לשמור על ביטחון המדינה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה