ויראלי

מגישת רשת 13 חוגגת עם מגישת קשת 12: "אחות שלי בלב"

המגישה המוכרת מערוץ 12 חגגה מאורע מרגש וזכתה למבול של ברכות, כולל אחת ממגישה מאוד מפורסמת מהערוץ המתחרה: "מאחלת לך את כל הטוב שבעולם"
מערכת ice | 
קשת ורשת (צילום Magma Images, יחצ)
מגישת "ערב טוב עם גיא פינס" בקשת 12 דנה גרוצקי חוגגת את יום הולדתה ה-39 ומשתפת את הברכות המרגשות שזכתה לקבל.
בחשבון האינסטגרם שלה שיתפה כי לפני מספר שנים החלה החברות בינה לבין המגישה מהערוץ המתחרה, ירדן הראל ברשת 13, ומאז הן בקשר חברי מאוד טוב. בסטורי ששיתפה בחשבונה כתבה הראל: "יום הולדת שמח חברה שלי. איזה כיף שלפני 15 שנה התיישבנו אחת ליד השנייה - שתי כתבות השטח לפני סיקור אירוע ומאז לא הפסקנו לחפור אחת לשנייה. גם בזמנים שאנחנו לא מצליחות להתראות כמו שהיינו רוצות, את תמיד אחות שלי בלב ואני מאחלת לך את כל הטוב שבעולם".

(מתוך חשבון האינסטגרם של דנה גרוצקי)
לאחר שגרוצקי שיתפה את הסטורי של ירדן הראל, היא הוסיפה: "ג'ורדיייי אוהבת מלא". נזכיר כי מנחת הטלוויזיה, דנה גרוצקי שיתפה את 203 אלף עוקביה בתמונה משפחתית מתוקה במעלית. בצילום הופיעו גרוצקי, בעלה, המסעדן אסף ליס, בתם ג'יה והתאומים דין ונינה.
מי שעוד תועדה בתמונה היא בתה הבכורה של גרוצקי, אלכס, מנישואיה לחיים שטרן, אותה היא איננה מורשת לחשוף ברשת החברתית. על פניה של אלכס, גרוצקי הוסיפה לב אפור שיסתיר אותה.
"אני כל כך אוהבת את המשפחה שלי ואני כל כך שונאת את העובדה שאני צריכה להסתיר את הפנים היפות שלך, אלכס", כתבה המגישה בפנייה לבתה הבכורה והוסיפה אימוג'י לב אדום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה