ויראלי

המגיש מתפוצץ בשידור חי: "בעזה היו זורקים אותך מהגג"

הקומיקאי ביל מאהר פתח במונולוג בתכניתו ב-HBO אמר: "לציון יום השנה ל-7 באוקטובר, הייתי רוצה להתחיל היא באמצעות פנייה במכתב פתוח לצ'אפל רואן, אומנית חדשה ונהדרת, שכמו ביפר של חיזבאללה - ממש מתפוצצת, אם את חושבת שזה דיכוי לגדול בתור קוויר במערב התיכון, נסי את המזרח התיכון"
מערכת ice |  2
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
אחד האוהדים הגדולים של ישראל בתקשורת האמריקאית, הקומיקאי ביל מאהר, שמוביל כבר שנים את התכנית הקומית-פוליטית "זמן אמיתי" ברשת HBO, יצא שוב נגד תרבות ה-woke המביכה והתייחס לתמיכת של הזמרת הקווירית צ'אפל רואן בפלסטינים.
מאהר פתח ואמר: "לציון יום השנה ל-7 באוקטובר, אנחנו חייבים להשיק קמפיין שיחנך צעירים אמריקאים על המזרח התיכון, הדרך שבה הייתי רוצה להתחיל היא באמצעות פנייה במכתב פתוח לצ'אפל רואן, אומנית חדשה ונהדרת, שכמו ביפר של חיזבאללה - ממש מתפוצצת".

הוא המשיך: "צ'אפל, אם את חושבת שזה דיכוי לגדול בתור קוויר במערב התיכון, נסי את המזרח התיכון, את דראג קווין נשית ששרה: 'ז**נתי אותך בשירותים כשהלכנו לארוחת ערב, ההורים שלך ליד השולחן'. כן, זה לא יעוף בעזה. אותך, למרות זאת, היו זורקים מהגג, את מוזמנת לשיר ש'לוס אנג'לס זה המקום שבו בנים ובנות יכולים להיות מלכות בכל יום', אבל אני מציע לך לא לעשות את זה בגדה המערבית".
עוד תקף: "את לא טועה שדיכוי זה דבר רע, או שאוכלוסיות פלסטיניות ואוכלוסיות מוסלמיות רבות אחרות מדוכאות וראויות להשתחרר. אבל את טועה בנוגע לגורם המדכא. חמאס הוא מאפיית טרור שהשתלטה על עזה. הם המדכאים. וכשאת הופכת את ישראל לכל העניין, את מורידה מהם את הלחץ. את מאפשרת אותם. את זמרת, ואת דוגלת במקום ובתרבות שלעולם לא תרצי לחיות תחתיהם. מגדר זה אולי לא דבר בינארי, אבל אמת ושקר הם כן".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    כל הכבוד ביל
    קלינט 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היא סתומה כמו כל הפרוגרסיבים שם
    סגור
  • 1.
    מדויק (ל"ת)
    אורי 10/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור