תקשורת ומדיה

מגיש הטלוויזיה הוותיק הודח משידור: האמירות נגד נשים עולות ביוקר

שדר ומגיש יורוספורט, בוב בלארד, סיפק מספר אמירות סקסיסטיות במהלך שידור חי, כאשר בזמן שנבחרת השליחים של אוסטרליה התכוננה לקבלת מדליית הזהב על הפודיום הוא אמר: "הן רק מסיימות להתארגן... אתם יודעים איך זה נשים". בעקבות כך, ברשת החליטו להדיח אותו משידורים במשחקים האוליפיים בפריז
מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
המשחקים האולימפיים בפריז יצאו לדרכם בסוף השבוע האחרון עם טקס מרהיב בעיר הבירה של צרפת, כאשר כבר אחרי יומיים בלבד של תחרויות אנחנו מקבלים לא מעט סיפורים שנויים במחלוקת ושערוריות כאלה ואחרות.
הערוץ המרכזי בעולם שמשדר את המשחקים האולימפיים מדי 4 שנים הוא ערוץ יורוספורט, שפותח ערוצים ייעודיים במיוחד עבור אירוע הספורט הגדול בעולם. אחד השדרנים הוותיקים ביותר בערוץ הוא בוב בלארד, שהסתבך בגדול אחרי שמספר אמירות סקסיסטיות שלו גרמו לכך שהוא מודח משידור.
למעשה, באחד השידורים האחרונים של מגיש הטלוויזיה והשדר הוותיק, במסגרתו נבחרת השליחות של אוסטרליה התכוננה לעלות לבמה ולקבל את מדליית הזהב בה זכתה, בוב בלארד אמר בשידור חי כי "הן רק מסיימות להתארגן... אתם יודעים איך זה נשים, מתעכבות להן, מתאפרות ושמות מייק אפ".
 
הסרטון מהשידור של הענקת המדליות התפשט כמו אש בשדה קוצים והפך לוויראלי במיוחד ברשתות החברתיות, שם עלו טענות קשות נגד השדר הוותיק. בעקבות כך, בערוץ יורוספורט החליטו כאמור להדיח אותו משידור במשחקים האולימפיים בפריז.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה