ויראלי

כוכב "ארץ נהדרת": "האסון הגיע אלינו קצת יותר משבוע אחרי"

כוכב "ארץ נהדרת" ו"שנות ה-90", אוראל צברי, פרסם לפני יום הכיפורים בקשה קטנה מאזרחי ישראל. צברי צייץ בחשבון ה-X שלו קריאתו המרגשת לאחדות בעם, לאור אירועי יום כיפור בשנה שעברה והאסון שפקד אותנו בשמחת תורה
מערכת ice | 
ארץ נהדרת (צילום מסך קשת 12)
לקראת יום כיפור ולאור המראות הקשים שנראו בתל אביב בשנה שעברה, רבים וביניהם אנשי ציבור ומפורסמים, קראו ברחבי הרשת לאזרחי ישראל, לשמור על איפוק כדי שלא נראה את אותם מראות שוב.
אחד מהמפורסמים שפרסמו את הקריאה המרגשת הוא כוכב "ארץ נהדרת" וסדרת ההמשך ל"שנות ה-80", "שנות ה-90", אוראל צברי. על אף שצברי ידוע בחוש ההומור המפותח שלו והפרסומים הסאטיריים והמצחיקים, היום (שישי) הוא פרסם כאמור, קריאה מרגשת לאחדות בעם.
בפתח דבריו כתב אוראל צברי: "צום קל לצמים, בינג׳ קל לצופים, וגם אלו שהחליטו שהם לא מקיימים את מצוות החג, גמר חתימה טובה. כאילו מרגיש לא טריוויאלי, במיוחד בפלטפורמה הזו, לומר שאני אוהב אתכם, את כולכם, בבחינת ואהבת לרעך כמוך, גם אם לא מסכים עם הדעות, עם הדרך, עדיין אוהב".
 
עוד הוסיף צברי וכתב: "כי פשוט אין ברירה אחרת, בכיפור שעבר כבר התנסינו במה קורה כשאנחנו לא אוהבים, והאסון הגיע אלינו קצת יותר משבוע אחרי… נסו גם אתם, לא לכעוס אם תראו תפילה בציבור, או אם תראו אדם שבוחר שלא לקיים את החג…".
לסיום, חתם צברי את הפוסט: "נסו לאהוב, לחבק (במחשבה), כי הוא ישראלי, הוא אח או אחות שלכם. אהבת ישראל בנשמה. ״שית שלום בינינו״."
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה