ויראלי

אימה בישראל: הזמינו פיצה - ושדדו את השליח באכזריות

משטרת ישראל הצליחה לפענח מקרה שוד אכזרי במיוחד שהתרחש לפני כחודשיים  בערערה, של שליח על קטנוע באמצעות גז מדמיע, במהלכו ביצעו החשודים, שלושה במספר, הזמנה של פיצה והמתינו לשליח וכשהגיע ריססו אותו בגז פלפל, גנבו את האופנוע שלו ואת הארנק שהיה בכיס שלו, ונמלטו במהירות מהמקום
מערכת ice | 
פיצרייה (צילום פלאש90)
משטרת עירון ממחוז חוף של משטרת ישראל ממשיכה לפעול בנחישות נגד עבריינים מחוללי פשיעה, תוך פעילות נרחבת לסיכול פעילות עבריינית של חשודים בדגש על עבירות הפוגעות באזרח הנורמטיבי, תוך שמירה על רכושו וביטחונו. 
שוטרי תחנת עירון של משטרת ישראל פתחו בחקירה במהלך חודש אוגוסט האחרון לאחר קבלת דיווח דרמטי במיוחד אודות שוד חמור במיוחד שארע בערערה של שליח על קטנוע באמצעות גז מדמיע, במהלכו ביצעו החשודים, שלושה במספר, הזמנה של פיצה והמתינו לשליח וכשהגיע ריססו אותו בגז פלפל, גנבו את האופנוע שלו ואת הארנק שהיה בכיס שלו, ונמלטו במהירות מהמקום.
חוקרי משטרת ישראל בתחנת עירון, החלו בפעולות חקירה מהירות במהלכן יצאו לזירה והתחקו אחר החשודים המרכזיים באותו שוד אכזרי, אשר תקפו את השליח עם גז מדמיע, שדדו את ארנקו והקטנוע ונמלטו.
למעשה, מדובר בשלושה חשודים תושבי ערערה, האחד קטין והשניים בשנות ה-20 לחייהם. החשודים נעצרו לחקירה בתחנת עירון ובסיומה נכלאו, כאשר בכוונת המשטרה להגיש נגדם כתב אישום חמור לפרקליטות המדינה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה