משפט

שוד שעוני היוקרה בישראל נחשף: זו השיטה ממנה אתם חייבים להיזהר

תושב לוד קבע פגישה למכירת שעון היוקרה שלו, אלא שכשהגיע למקום הוא הותקף ונשדד ממנו השעון בשווי עשרות אלפי שקלים. במהלך הסקירות של השוטרים הם תפסו את החשוד, תושב רמלה שהתחבא בתוך מחסן, ועצרו אותו
מערכת ice | 
שעון רולקס (צילום unsplash, shutterstock)
שוטרי תחנת לוד פתחו אמש (שלישי) בחקירה, עם קבלת דיווח בדבר חשד לשוד בעיר במהלכו נשדד הקורבן תושב לוד לאחר שתיאם פגישה למכירת שעון יוקרה, הותקף ונשדד ממנו השעון בשווי עשרות אלפי שקלים.
בתוך כך, שוטרים שהגיעו במהירות למקום ביצעו פעולות חקירה וסריקות במהלכן עצרו תוך זמן קצר את החשוד תושב רמלה בשנות השלושים לחייו בחשד למעשה שהוא מתחבא במחסן, בחיפוש במקום איתרו השוטרים את השעון הגנוב שהוחזר לבעליו. בתום חקירתו נכלא ובכוונת המשטרה להביאו היום לדיון בבימ"ש בראשל"צ בבקשה להאריך את מעצרו, בהתאם לצורכי החקירה.
כזכור, רק לאחרונה 12 חודשי מאסר בפועל נגזרו על הנאשמת, מרים שושן בניטה, בגין הברחת טובין בנסיבות מחמירות. גזר הדין ניתן על ידי השופטת מרב גרינברג בבית המשפט המחוזי מרכז-לוד. בנוסף, נגזרו על הנאשמת 8 חודשי מאסר על תנאי וקנס כספי בסך 30,000 שקל.
במסגרת ההליך המשפטי, אשר נוהל על ידי עו"ד עדילי דגן ועו"ד הגר פיינברג תובל מהיחידה המשפטית הארצית לתיקי מכס (פלילי) ברשות המיסים, הגיעו הצדדים להסדר טיעון, לפיו הודתה הנאשמת והורשעה בין היתר ב-15 עבירות של הברחת טובין בנסיבות מחמירות.
על פי גזר הדין, בין החודשים אפריל 2018 לפברואר 2019, פעלה הנאשמת תחת הנחייתו של יוזם ומתכנן רשת ההברחה, אבי קורן, בשיטתיות, בעורמה ובתחכום תוך תכנון מוקפד מראש, לביצוע הברחות של שעוני יוקרה ותכשיטים בשווי כולל של מעל 6 מיליון שקל, תוך השתמטות מתשלום מסי יבוא בסך כולל של כמיליון שקל.
הנאשמת אשר פעלה כבלדרית ברשת ההברחה, הביאה עמה את שעוני היוקרה והתכשיטים מארצות שונות בעולם והסליקה אותם על גופה ובכבודתה במעבר במסלול הירוק בנמל התעופה בן גוריון, עם כניסתה לישראל. עוד עולה כי במהלך התקופה הצטרף אליהם גם עדן קינן, שסייע להוציא חלק ממעשי ההברחה לפועל ובין היתר היה מעורב בשיווקם של השעונים והתכשיטים בין אבי קורן ללקוחות שונים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה