ויראלי

ציון ברוך שובר שתיקה: "מה נהיה מאיתנו? תכבדו"

ברוך כתב בסטורי שהעלה: "מה הקטע ש...דנים בכלל והולכים לבג"ץ, לא להתפלל במרחב ציבורי בכיפור? מה ניהיה מאיתנו זאת מדינה יהודית זאת הדת שלנו המסורת שלנו מה שהחזיק אותנו כעם במשך אלפי שנים"
מערכת ice |  2
ציון ברוך ויאנה יוסף (צילום אינסטגרם)
ציון ברוך כועס. לאחר שעיריית תל אביב-יפו החליטה שלא לאפשר לארגון "ראש יהודי" ולמספר תושבות העיר לערוך ביום הכיפורים שיתקיים השבוע תפילה המונית בהפרדה מגדרית בכיכר דיזינגוף, אלו החליטו לערער על ההחלטה ולפנות לנושא לבג"צ שבסופו של דבר כפה את התפילה על עיריית תל אביב בגן מאיר.
ברוך כתב בסטורי שהעלה: "מה הקטע ש...דנים בכלל והולכים לבג"ץ, לא להתפלל במרחב ציבורי בכיפור? מה ניהיה מאיתנו זאת מדינה יהודית זאת הדת שלנו המסורת שלנו מה שהחזיק אותנו כעם במשך אלפי שנים".
הוא המשיך: "מעניין אם היינו נוצרים היו פונים לבג"ץ לא להתחפש לסנטה קלאוס בקריסמס במרחב ציבורי בואו נלמד משנה שעברה בבקשה קבלו את מי שאנחנו ואת האחר, יש אנשים שנלחמים בזמן שאנחנו רבים שנוכל לחגוג את החגים שלנו בשקט תכבדו".
עוד קודם לכן, מגישת מהדורת החדשות של i24news מיכאלי כתבה: "יש שופטים בירושלים, תותר תפילה בהפרדה ביום כיפור במדינת היהודים. וואו איזה משפט הזוי לכתוב". היא הוסיפה: "סליחה, השמטתי מידע חשוב למי שלא מעודכנים. הכוונה בתל אביב במרחב הציבורי".

כזכור, העותרים הציעו לעירייה פשרה אשר במסגרתה המיקום של התפילה הציבורית בהפרדה ישתנה ויעבור לגן מאיר, אשר ממוקדם באזור פחות מרכזי בעיר. למרות הצעת הפשרה, אשר נחשבת מקובלת על כל הדעות בעירייה החליטו לדחות את ההצעה מבלי לספק איזשהם הסברים מדוע היא בחרה כך.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    בתי הכנסת התייתרו? למה להתפלל במרחב הציבורי? אתה מתלבש (ל"ת)
    דיאנה 10/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    תפילה בהפרדה המרחב ציבורי, זוהי תחילתה של השקיעה
    Pip 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מה הבעיה להתפלל בלי מחיצות במרחב הציבורי? תתפללו בניפרד בלי מחיצות ובלי לכפות על אף אישה איפה להסתובב ואיפה לא. על זה הוויכוח... יא טמבל.
    סגור