ויראלי

מאיה ורטהיימר מפתיעה את העוקבים: "בהריון קטן"

השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר חושפת תמונה של הגוף שלה 3 חודשים אחרי הלידה ומפתיעה את הגולשים: "מזכירה לעצמי לא לקנא בנשים"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
מאיה ורטהיימר ממשיכה לחשוף את החיים שאחרי הלידה לעוקבים והפעם היא מפרסמת סטורי עם תמונה של הגוף שלה, שבו היא נראית לטענתה "בהריון קטן".
בתמונה היא חושפת את הבטן שלה, שלדבריה עדיין נראית כאילו היא בהריון חדש וצעיר.

(מתוך חשבון האינסטגרם של מאיה ורטהיימר)
בסטורי שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כתבה ורטהיימר: "מזכירה לעצמי לא לקנאה בנשים עם גוף שונה וחיים אחרים באינסטגרם ולעוף על עצמיייי למה יצרתי פאקינג חיים!!! וגוף האשה זה ואוו ואוו".
בחודש שעבר השחקנית ואושיית הרשת, מאיה ורטהיימרקיבלה הודעות מפרגנות מעוקבות על כך שירדה לה הבטן ההיריונית והרגישה צורך לחלוק עם נשים אחרות שבמציאות, זה נראה קצת אחרת. "אתן מושלמות על ההרמות אבל לא חזרתי לשום מידה שלי וזה ממש ממש בסדר", כתבה ורטהיימר.
אושיית הרשת המשיכה והעלתה תמונה שלה בטופ חושף בטן ומכנסונים לפני ההיריון ולצדה תיעוד שלה בתחתונים וחזיה מהשבוע האחרון, בזמן שעברה שיזוף בהתזה - חודש לאחר הולדת בנה. על הבטן התפוחה מהתיעוד האחרון ורטהיימר כתבה "נראה חודש רביעי וזה טבעי ברמות. וגם יש מצב שיקח לי שנה לחזור לעצמי. אני הבאתי חיים לעולם אז אני כרגע מעריצה את הגוף שלי כמו שהוא".  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה