בריאות

מאיה ורטהיימר חושפת דרמה בבית החולים: "התקף מסכן חיים"

מאיה ורטהיימר חשפה את הדרמה הרפואית בבית החולים שהתרחשה בדיוק כאשר עמדה ללדת: "היה לו התקף אלרגיה מטורף, הוא קיבל זריקה"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר (צילום אינסטגרם/ מאיה ורטהיימר)
כמעט 3 חודשים לאחר הלידה מאיה ורטהיימר חשפה אתמול (שלישי) את הדרמה שאירעה לבן זוגה אסף זמיר בבית החולים, בדיוק ביום שעמדה ללדת.
מאיה ורטהיימר שיתפה כי בדיוק ביום הלידה בן זוגה אסף חטף התקף אלרגיה מסכן חיים: "היה לו התקף אלרגיה מטורף, ביום שבו אני הייתי בחדר לידה אסף אושפז באותו היום. הוא הלך להיבדק ופתאום שלח לי הודעה שהוא מאושפז במחלקה אחרת ואני אומרת לו 'לא הבנתי'. זה היום שלי!".
את הדברים אמרה ורטהיימר בתוכנית הרדיו שהגישה אתמול עם לירון ויצמן ברדיו תל אביב. "כולם שואלים אותו למה הוא אלרגי, הוא אמר להם 'אשתי בהריון'. ביום שלי הוא היה עסוק בפאקינג אלרגיה שלו, סבבה שזה מסכן חיים. אז מה?", אמרה ורטהיימר בצחוק. 
לפני כשלושה חודשים מאיה ורטהיימר ובעלה אסף זמיר הביאו לעולם במזל טוב, בן קטן ומתוק בשם נח, אח לאסיה בתם הבכורה. אחרי שהתאוששה מהשעות הלא קלות בחדר הלידה, ורטהיימר מצא את המילים הנכונות לספר על החוויה.
ורטהיימר הסבירה: "צריך כשרון מיוחד כדי לסכם בכמה מילים רגעים גדולים מהחיים, ולי כידוע אין אותו. אבל אנסה. ‎אז הנה אני מסכמת: היה מטורף וזה קרה ב14.8.24 ב00:40, היינו שותפים לפלא אמיתי, ‎יש לנו תינוקי חלומי וג׳ינג׳י כמו אסיה במשקל במשקל 3.615".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה