תקשורת ומדיה

מאיה ורטהיימר על טקס המשפחות: "הרגשתי שזה הטקס של העם"

השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר מתייחסת לסאגת הטקסים ומשתפת מהתחושות לאחר שנכחה בטקס המשפחות האלטרנטיבי בפארק הירקון: "כששרנו 'התקווה' לא הפסקתי לבכות"
מערכת ice | 
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
השחקנית וכוכבת הרשת מאיה ורטהיימר משתפת היום (שלישי) בתחושות שליוו אותה כשנכחה אמש בטקס הזיכרון הלאומי למשפחות בפארק הירקון.
מאיה ורטהיימר שיתפה כי התרגשה ובכתה לאורך הטקס: "אני אומרת לעצמי זה כל כך הזוי שהממשלה הזאת היא אחראית למחדל הזה, אני חושבת שלמשפחות האלה מגיע שיעשו מה שהם רוצים, הם קדושים מבחינתי. התקופה הזאת היא שנת האבל הכי קשה בעולם. צריך לתת ולחבק כל החלטה. ראיתי אתמול את האנשים שעלו לדבר, את רואה מהימין ומהשמאל ומכל עדה בכל גיל. כששרנו 'התקווה לא הפסקתי לבכות. הרגשתי שזה הטקס של העם". את הדברים אמרה ורטהיימר בתוכנית הרדיו שהגישה יחד עם לירון וייצמן ברדיו תל אביב.
מנחת האח הגדול, לירון ויצמן, אמרה כי לדעתה היה צריך להיות טקס אחד: "תמיד יש לי מחשבה ביקורתית, פתאום התחלתי להרגיש חוסר נוחות ושאלתי את עצמי 'למה?' כי שני הטקסים היו מרגשים וחזקים ואני שמחה שהיה את הטקס ב-7 בערב כי הוא באמת זרע בי הרבה תקווה, אבל אז גם הרגשתי מאוד בחוסר נוחות עם זה שיש שני טקסים וגם פתאום הרשת התחילה להתמלא באביב גפן נגד עמית סגל, וערוץ 14 וכ' ועם התחושה הנוראית הזאת הלכתי לישון".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה