ויראלי

טל מוסרי מתפרק בבכי בשידור חי: "זה לא מרפה ממני"

לפני כארבעה חודשים נפל בקרב רס"ל במילואים עומר סמדג'ה, בנו של המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת הג'ודו אורן סמדג'ה, בזמן הלחימה בעזה. תמונה של שניהם מלפני כמה שנים נשלחה אליו הבוקר מרותם סמדג'ה, אחותו: "זה בסך הכל כמה שנים לפני שעומר לבש מדים, לקח את הנשק ויצא להגן עלינו"
מערכת ice | 
טל מוסרי (צילום מתוך האינסטגרם)
כוכב הילדים טל מוסרי התארח הבוקר (חמישי) באולפן "חדשות הבוקר" של קשת 12 ושם דיבר על החידוש לשיר הנוסטלגי "תנו לגדול בשקט" ועל הסדרה החדשה שצילם, "חיבוקי שלי", אבל הבוקר הוא לא הפסיק לבכות, ממש שניה לפני כניסתו לאולפן בעקבות הודעה שקיבל מאחותו של חייל צה"ל שנפל בקרבות.
לפני כארבעה חודשים נפל בקרב רס"ל במילואים עומר סמדג'ה, בנו של המדליסט האולימפי ומאמן נבחרת הג'ודו אורן סמדג'ה, בזמן הלחימה בעזה. תמונה של שניהם מלפני כמה שנים נשלחה אליו הבוקר מרותם סמדג'ה, אחותו.

מוסרי הסביר בדמעות באולפן: "אני מקבל כל כך הרבה תמונות של חיילות וחיילים גיבורים שנפלו בקרב על המדינה הזו, רגע לפני שנכנסתי לאולפן קיבלתי את התמונה הזאת מרותם, אחות של עומר זכרו לברכה, הבן של אורן סמדג'ה היקר, מתוך עמוד באינסטגרם שעלה לזכרו. תמונה של עומר שבא לבקר אותי באחת ההופעות. מה שמרגש אותי בתמונות האלה זה שהחיילים והחיילות הם באמת ילדים. זה בסך הכל כמה שנים לפני שעומר לבש מדים, לקח את הנשק ויצא להגן עלינו".
הוא המשיך: "אני מקבל הצפה של כל כך הרבה תמונות של גיבורים כאלה. כל אחד מהם פגשתי לרגע אחד לפני הופעה או אחרי הופעה או באולפן, דיברתי איתו, חיבקתי אותו. בסוף נשארה תמונה וזיכרון. זה לא מרפה ממני. כשאני עולה על הבמה ורואה את הקהל, אני רואה הרבה מאוד ילדים והורים. אני מאחל לעצמי שהילדים שאני מצטלם איתם עכשיו, באמת ייזכו לגדול בשקט. מה הילדים שגדלים במדינה שהם כל כך אוהבים מבקשים בסך הכל? לגדול בשקט ובשלום כמו כל ילד רגיל. זה מגיע להם, לילדים ולילדות שגרים כאן וגדלים כאן".
הוא גם סיפר: "צילמנו ממש עכשיו סדרה חדשה לערוץ יויו, 'חיבוקי שלי', סדרה שיכולה להיות משודרת רק במדינת ישראל - על החרדות, על השאלות שילדים שואלים בגיל מאוד צעיר. צילמתי את הסדרה עם הפסיכולוג ד"ר שי חן-גל ועם הפרטנרית שלי בסדרה, סתיו בכל הצבעים. יש בסדרה הזאת מענה אישי לילדים, בשפה שלהם, על החרדות, הדאגות והשאלות, אבל צילמתי גם חלק להורים. גם אנחנו ההורים אובדי עצות. מה אומרים, איך מספרים על החטופים ועל האזעקות, מה עושים כשההורה בעצמו חרד, דואג ופוחד ועדיין צריך לשדר לילדים שלו ביטחון. זו הייתה זכות עבורי לצלם את הסדרה הזאת וכל הורה וילד חייבים לצפות בה".
על חידוש השיר המיתולוגי אמר: "השיר הזה הוקלט באינתיפאדה השנייה, במבצע חומת מגן. בערוץ הילדים החליטו שאי אפשר להתעלם מהמצב ועברו לשידורים שייתנו מענה לילדים, לפחדים שלהם, לחרדות. ואז הגיע הביצוע של מנחי ערוץ הילדים עם שלומי שבת. זו יוזמה של שלושת ערוצי הילדים המובילים בישראל - ערוץ ניקלודיאון, ערוץ הילדים וזום, שהתאחדו לטובת השיר הזה שהמילים שלו, שכתב יענקל'ה רוטבליט, רלוונטיות וכואבות מתמיד".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה