ויראלי

גברת שווארמה עברה מהפך קיצוני: כך היא נראית 38 ק"ג פחות

חצי שנה אחרי קיצור הקיבה, אגם נבא שמוכרת מסרטוני הטיקטוק בשם הוויראלי 'גברת שווארמה', מציגה גזרה הרבה יותר חטובה בסרטון החדש שלה עם ברי יחזקאל
מערכת ice |  1
אגם נווה - גברת שווארמה (צילום מסך קשת 12)
מסע מרתק של שינוי וצמיחה מתגלה בסיפורה של אגם נבא, הידועה ברשתות החברתיות כ"גברת שווארמה". לפני חצי שנה בדיוק, באפריל האחרון, עברה נבא ניתוח לקיצור קיבה - צעד דרמטי שהוביל לתמורה מדהימה בחייה. היום, היא מציגה בגאווה גזרה חדשה לחלוטין, לאחר שהשילה לא פחות מ-38 קילוגרמים ממשקלה.
הטרנספורמציה של נבא אינה רק פיזית, אלא גם נפשית ורגשית. בסרטונים הומוריסטיים שהיא מעלה לרשת, ניתן לראות אותה צוחקת על התהליך שעברה, מדגימה את יכולתה לשלב הומור עצמי עם מסר חיובי על קבלה עצמית. "נראה לך יא שקשק, אתה לא רואה שאני מקוצרת? בא לי פיצוחים", היא אומרת באחד הסרטונים, כשהיא דוחה בחיוך הצעה לאכול חביתה.

בשיחה עם התקשורת, נבא חושפת את עומק השינוי שהיא חווה: "ירדתי כבר 38 קילו, כמעט חצי בן אדם. זה תהליך מטורף שאני עדיין עוברת כי הוא בלתי נפרד מחיי", היא מספרת. אך מעבר לירידה במשקל, נבא מדגישה מסר חשוב: "הכי חשוב זה עדיין להמשיך לאהוב ולקבל את האחר ואת עצמך - לא משנה באיזו מידה אתה".
סיפורה של נבא מייצג מסע מורכב ורב-ממדי. לפני הניתוח, היא הפכה לדמות מוכרת ברשתות החברתיות דווקא בזכות משקל היתר שלה, כשצילמה את עצמה אוכלת שווארמה לעיני 130 אלף עוקבים. אך מאחורי ההומור והפופולריות, הסתתר כאב. בראיון טלוויזיוני חודש לפני הניתוח, היא חשפה את הקושי להתמודד עם תגובות פוגעניות על משקלה, כולל השוואות מטרידות לכוכב רשת שנפטר ממחלות הקשורות להשמנה.

היום, נבא מייצגת סיפור של תקווה והתחדשות. היא מדגימה כיצד שינוי פיזי יכול להוביל לצמיחה אישית, תוך שמירה על הומור וחמלה עצמית. סיפורה מעורר השראה לא רק בקרב אנשים המתמודדים עם בעיות משקל, אלא לכל מי שמתמודד עם אתגרים אישיים ושואף לשינוי. עם זאת, המסר העיקרי שלה נשאר ברור: קבלה עצמית ואהבה עצמית הם המפתח לאושר, ללא קשר למספר על המשקל.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מהממת!
    ניצן 10/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל הכבוד לך על המתיקות, האומץ, את השראה לנוער ולכולם. תודה לך ! העולם יפה יותר איתך
    סגור