ויראלי

זוכה האח הגדול חוזר בתשובה? "נותן לי תחושת ביטחון"

בפנייה לעוקביו ברשתות החברתיות, הסביר אור בן דוד את החלטתו: "לא צריך להיות דתי בשביל להיות יהודי. מהשביעי באוקטובר אני הולך עם ציצית, זה נותן לי תחושת ביטחון". הוא הדגיש את הקשר שלו למסורת היהודית, תוך שמירה על זהותו הייחודית.
מערכת ice |  2
אור בן דוד (צילום אור גפן, יח״צ)
אור בן דוד, הזוכה בעונה האחרונה של תוכנית הריאליטי "האח הגדול" ברשת 13, החליט לאחרונה לקבל על עצמו מנהג דתי חדש. בן דוד, שזכה בפרס של מיליון שקלים בתוכנית, הודיע כי החל ללבוש ציצית מדי יום, במקביל לתפילה והנחת תפילין.
בפנייה לעוקביו ברשתות החברתיות, הסביר בן דוד את החלטתו: "לא צריך להיות דתי בשביל להיות יהודי. מהשביעי באוקטובר אני הולך עם ציצית, זה נותן לי תחושת ביטחון". הוא הדגיש את הקשר שלו למסורת היהודית, תוך שמירה על זהותו הייחודית.

מקור מהימן חשף כי ההחלטה של בן דוד להתחזק במצוות ציצית הושפעה מסיפור מעורר השראה. הוא נחשף לסיפורו של מאיר איתן, בחור שנפצע קשה ממסור חשמלי במהלך עבודת שיפוצים, אך ניצל בנס הודות לציצית שלבש. סיפור זה, כנראה, השפיע עמוקות על בן דוד והוביל אותו להחלטתו החדשה.
בתוך כך, אחד מדיירי בית האח חיים טויטו פרסם לכבוד אור בן דוד ברכה וכתב: "מזל טוב לאח שלי מאמא אחרת. שותף שלי מהפינה בחדר. חבר לכל החיים. אני מאחל לך אושר בריאות שמחה ואהבה עד 120. שתשאר כמו שאתה עם החברות שלך, הנתינה והאכפתיות שלך לאחר. אבא דואג ותומך לאימרי. שתמיד תהיה מוקף באנשים שאוהבים אותך. אתה אישיות מיוחדת ואני שמח שעם ישראל ראה את זה - ועוד יראה. אוהב אותך".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעניין אותי כמו צבע התחתונים שלו.
    יש רא לי 10/2024/09
    הגב לתגובה זו
    1 2
    מכיר אחד שניצל בזכות תחתונים עם ציור של פופאי. שיאמץ גם את זה.
    סגור
  • והתגובה שלך גם לא מענינת (ל"ת)
    פולי 10/2024/10
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור