ויראלי

הבן של מיכל הקטנה במסר מפתיע: "זה קשה לה, אני דואג לה"

מיכל הקטנה פרסמה בחשבון הטיקטוק שלה סרטון ממיס של בנה ריי, ששולח לאמו מסר מרגש: "היא עובדת קשה, היא הולכת לצילומים הרבה וזה קשה לה.  כולנו דואגים לה. אני אוהב אותה ממש, שאלוהים ישמור עליה". צפו בסרטון
מערכת ice | 
מיכל ויצמן (צילום יוטיוב/ מיכל הקטנה)
למיכל הקטנה (מיכל ויצמן) יש קשר מדהים ויוצא דופן עם ילדיה. לכוכבת הילדים יש 6 ילדים משותפים עם איש העסקים ניר ויצמן, ובין כל הצילומים, ההופעות והחזרות, היא מתמרנת ללא הפסקה לתת לילדים שלה כל מה שהם צריכים.
יעיד על כך בנה המתוק ריי, ששיתף בסרטון שצילם לחשבון הטיקטוק של אמו על הקושי שעובר עליה בחיים. בסרטון שזכה למאות אלפי צפיות והפך ויראלי, מיכל הקטנה כתבה ברקע: "ילד של אהבה - ריי שלי!!".
בסרטון עצמו סיפר תחילה בנה של מיכל הקטנה: "אני רוצה לספר לכם על אמא שלי. איזה אמא טובה היא. קודם כל זאת, היא דואגת לנו ועושה הכל. אני, היא דואגת לי ממש. היא עובדת קשה, היא הולכת לצילומים הרבה, הרבה הרבה".
 
@michal.haktana

ילד של אהבה - ריי שלי !!

♬ צליל מקורי - מיכל הקטנה
ריי הוסיף ואמר: "היא הולכת לארבעה ימים של צילומים, זה קשה לה. אני דואג לה, ריף אח שלי דואג לה. כולנו דואגים לה. אני אוהב אותה ממש, שאלוהים ישמור עליה. הכל יהיה טוב. וגם אתם - שכלום לא יקרה לכם. אוהב אתכם, ושכל החטופים יחזרו הביתה. אמן. אוהב אתכם".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה