ויראלי

מצמרר: חתונת הזוג שנרצח ב-7 באוקטובר בקליפ חדש

'עמוק בטל', היה השיר איתו צעדו לחופה יהונתן (ג'וני) ותמר קדם סימן טוב ז"ל שנרצחו בממ"ד ביתם בניר עוז עם שתי בנותיהם התאומות בנות ה־5.5 שחר וארבל ובנם בן השנתיים, עומר. שנה אחרי האסון 'הפרויקט של תמרי' מביאים גרסה מחודשת לשיר, יחד עם קליפ המשלב קטעים מהחתונה של תמר וג'וני
מערכת ice | 
תמר קדם ומשפחתה (צילום מאושר לשימוש)
'עמוק בטל', היה השיר איתו צעדו לחופה יהונתן (ג'וני) ותמר קדם סימן טוב ז"ל שנרצחו בממ"ד ביתם בניר עוז עם שתי בנותיהם התאומות בנות ה־5.5 שחר וארבל ובנם בן השנתיים, עומר. 
במלאת השנה לאסון 'הפרויקט של תמרי' מביאים גרסה מחודשת לשיר, יחד עם קליפ מצמרר המשלב קטעים מהחתונה של תמר וג'וני - משפחה יפה ואהובה שכבר איננה עוד. בקליפ מופיעים גם שירי ביבס, שגיא דקל חן וארבל יהוד שעדיין מוחזקים בשבי, לצד קרול סימן טוב ז"ל (אמו של יהונתן), תמיר אדר וחברי קיבוץ נוספים שהיו אורחים בחתונה ונרצחו באכזריות ב-7.10
את השיר מבצעת נטלי גינצבורג, שהכניסה לחופה את תמר וג'וני ז"ל לפני 9 שנים, יחד עם דנה רבינוביץ, בוגרת כפר הנוער, 'ביכורים' ומנהלת את 'הפרויקט של תמרי'. 
הפרויקט של תמרי, הוקם לזכרה של תמר קדם סימן טוב. כל חברי הפרויקט הם מוזיקאים צעירים, בוגרי כפר הנוער למוזיקה 'ביכורים', אותו הקימו תחת אש במבצע צוק איתן - תמרי ז"ל ושגיא דקל חן, שעדין חטוף בעזה. 
  
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה