ויראלי

מנחה הטלוויזיה יוצא נגד המותג הישראלי האהוב: "ממש סוטה"

מנחה הטלוויזיה והרדיו בתוכניות שונות בטלוויזיה פרסם סטורי ובו הוא תקף את המוצר האהוב שכולנו אכלנו בראש השנה: "גורמים לאנשים להתרחק מהמוצר לכל החיים"
מערכת ice | 
אולפן חדשות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
הקומיקאי ומנחה הרדיו והטלוויזיה אבי נוסבאום תוקף את מותג הדבש האהוב. נוסבאום שנוהג להופיע בטלוויזיה ואף כיכב לאחרונה כשופט בתוכנית "לראות את הקול", יצא נגד הפרסומת החדשה של יד מרדכי.
בסטורי שהעלה הבוקר (רביעי) לחשבון האינסטגרם שלו כתב לעוקביו כי נתקל בפרסומת החדשה של דבש יד מרדכי. בתמונה רואים יד מחזיקה את בקבוק הדבש הלחיץ, שלוחצת ומפזרת את הדבש על המנה כאשר אליה מצורף הטקסט: "איזה יד יש למרדכי".
נוסבאום הגיב לפרסומת וכתב עליה: "בוס, קראת לי? 
- כן. אני צריך פרסומת לדבש, אבל שתשמע ממש סוטה ותגרום לאנשים להתרחק מדבש לכל החיים. 
-על זה!".

(מתוך חשבון האינסטגרם של אבי נוסבאום)
נזכיר כי במהלך הקיץ הקומיקאי ומנחה הטלוויזיה אבי נוסבאום התייחס לתיעוד של נועה ארגמני, שנצפתה רוקדת במסיבה עם אביה, ועוררה ביקורת ברשתות החברתיות.
נוסבאום כתב בחשבון האינסטגרם שלו כי לא היה רוקד כמוה: "לגבי הביקורת על נועה ארגמני, חשוב לי לומר שאני במקומה לא הייתי רוקד במסיבות אחרי השבי מהסיבה הפשוטה שאני משער שלא הייתי שורד את השבי".
"אם גיבורת-העל הזו שרדה 246 ימים בגיהנום היא יכולה לרקוד, לשיר, להנחות קריוקי ובאופן כללי לעשות מה שבא לה, ומי שזה לא נראה לו מוזמן לרכוש זוג נעלי ספורט טובות ולקפוץ".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה