ויראלי

מנחה הטלוויזיה משתף בכאב: "הסוף רחוק כל-כך"

מנחה הטלוויזיה אבי נוסבאום משתף כי אחרי שנה של מלחמה נותרה משימה אחת גדולה: "אין לנו כיהודים, כישראלים, כבני אדם, משימה חשובה יותר"
מערכת ice | 
שנה למלחמה (צילום פלאש 90/ דוד כהן, יונתן זינדל, חיים גולדברג, תומר נויברג)
מנחה הטלוויזיה והקומיקאי אבי נוסבאום משתף היום (שני) את תחושותיו שנה לאחר המלחמה ואירועי הטבח שחלו ב-7 באוקטובר 2023.
בפוסט שהעלה לאינסטגרם סיפר על מפגש עם שריונר שנשאר בליבו: "זה היה אחד החדרים הראשונים שנכנסנו אליהם באחד הימים הראשונים של המלחמה, ובכל זאת כבר היה לנו הסטנדאפיסטים ״נוהל מסודר״: עברנו בין כל המיטות ושאלנו כל פצוע על הסיפור שלו, וכל אחד מהם סיפר. סיפורים מסמרי שיער, שסופרו ביובש ענייני כמו שמספרים על ביקור בסופרמרקט. ורק י׳, כשהגיע תורו ביקש שנדלג עליו. אז דילגנו, ושוב שמענו מהאחרים עלילות גבורה והקרבה מטורפות, שיכלו לככב בסרטים הוליוודים- על אף שלרובן לא היה סוף שמח כמו שהאמריקאים אוהבים. ושוב חזרנו בסוף הסבב אל י׳, ושוב הוא אמר שהוא לא רוצה לספר. ואני והחברים לא יכולנו שלא לחשוב לרגע - מה הקטע שלו? הרי שמענו סיפורים מטורפים ובטח גם די מסווגים של לוחמי יחידות עילית וסיירות מיוחדות, ודווקא הוא, השיריונר הצעיר מחליט שהסיפור שלו סודי מדי? מוזר".
לאחר מכן שיתף נוסבאום כי החייל הפצוע הסביר מדוע הוא לא יכול לדבר: "כשהיינו על סף הדלת, י׳ פתאום הזדקף במיטה. ״תקשיבו רגע - תודה שבאתם, באמת. וסליחה שאני לא מדבר. פשוט סיכומים עושים בסוף, אחרת זה מזל רע.״
-״אבל אתה כבר בסוף: הרי אתה כבר מוגן, בבית חולים, ולפי מה שאומרים הרופאים פה אתה גם תהיה ממש בסדר״ אמרתי לו, מקווה שהוא לא בסיטואציה קשה של הלם קרב.
-״נכון, בשבילי זה הסוף. אבל בשבילם - זה עוד לא התחיל״ הוא אמר - והצביע על תמונה של החטופים שהציצה מכותרת בעיתון שהיה מונח לו על השידה".
נוסבאום שיתף כי למרות שעברה שנה וכבר בכירים במערכות הביטחון והפוליטיקה החלו לסכם, זה עוד מוקדם לעשות זאת לפני החזרת החטופים.
"שנה. הנה כבר התחילו הסיכומים, איך זה קרה לנו, ומה למדנו, ומי אחראי ומי אשם. ובטלוויזיה ישודרו הטקסים, והזמרים ישירו שירים עצובים. והמשפט הזה של י׳ לא יוצא לי מהראש: ‘סיכומים עושים בסוף’. ובשביל 101 חטופים וחטופות בגיהנום של עזה, הסוף רחוק כל-כך. ואין לנו כיהודים, כישראלים, כבני אדם, משימה חשובה יותר מלהביא אותם אליו, בחיים. עכשיו. אחרת זה מזל רע", סיכם נוסבאום בפוסט.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה