ויראלי

גיא זוארץ חושף לראשונה: הסיבה שגלגל"צ התעלמו מהשירים שלו

השחקן והמגיש גיא זוארץ, משתף מהלב את חוויותיו כמוזיקאי צעיר ועל ההתעלמות בתחנות הרדיו משיריו בתחילת הדרך "שנה הקדשתי רק לזה. כתבתי שירים, לחנים, הצלחתי לגייס כסף ועשינו את התקליט הזה. אבל כשהוצאתי את השירים לרדיו, הייתה כאילו התעלמות כזו מהרדיו וגלגל"צ כזה לא נכנס ולא נכנס". צפו בהצצה בלעדית
מערכת ice | 
גיא זו-ארץ (צילום אינסטגרם/ guyzu_aretz)
בהצצה בלעדית ל-ice בפרק החדש של ״מחוברים - החיים במלחמה", מתוך הפרק שישודר היום (שלישי) ב-HOT3, גיא זוארץ משתף מהלב על הקושי בלהיות מוזיקאי והדרך שסלל בדרך לשם לאורך השנים.
בהצצה לפרק, זוארץ נראה יושב באולפן ההקלטות ומסביר למפיק על הביצוע שלו, בין היתר הוא מספר למחוברים: "את הדיסק הראשון שלי הקלטתי בגיל 22 מיד אחרי הצבא, אבל כשהלכתי לחברות התקליטים אמרו לי שהוא לא מספיק מסחרי".
עוד חשף המגיש: "ובדיוק הייתי בצומת שהלכתי לאודישן ל'בוסתן ספרדי' ופתאום נכנסתי להבימה. ילד בן 23 שקיבל הזדמנות ואז נשאבתי כזה לתיאטרון, וקצת המוזיקה נשכחה והתקליט הזה נגנז. 10 שנים אחרי הרגשתי שזה עדיין בוער בי".

הוא המשיך: "אני נורא רציתי לעשות תקליט, אני נורא רוצה לשיר ואני נורא רוצה להופיע, אז החלטתי לקחת ברייק מהחיים שלי, מהכל, שנה הקדשתי רק לזה. כתבתי שירים, לחנים, הצלחתי לגייס כסף ועשינו את התקליט הזה. אבל כשהוצאתי את השירים לרדיו, הייתה כאילו התעלמות כזו מהרדיו וגלגל"צ כזה לא נכנס ולא נכנס".
 
באדיבות HOT וקודה תקשורת
לסיום סיפר: "אני זוכר איזה יום אחד, אני נמצא באיזה השקה ופתאום אני רואה את המנכ"לית של גלגל"צ, ואז היא אומרת לי "תשמע, אני נורא מצטערת, אני יודעת שאתה שלחת אלינו הרבה שירים, ולא הכנסנו אני רוצה שתבין שפשוט קשה לנו שאתה גם וגם וגם, גם מנחה וגם זמר וגם שחקן".
"מחוברים - החיים במלחמה" משודרת בימי ראשון-שלישי ב22:00 ב-HOT VOD, HOT3 ו- NEXT TV.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה