ויראלי

יעל פוליאקוב בהלם: רק עכשיו גילתה מהו תאריך יום נישואיה

כוכבת כאן 11 בתוכנית "מה שתגידו" ו"מחוברים" הקומיקאית יעל פוליאקוב שיתפה הלילה בחשבון האינסטגרם שלה כי שכחה מה תאריך יום הנישואין שלה, מכיוון והיא ובן זוגה לא נהגו לחגוג אותו ורק היום נזכרה מחדש. התגלית הפתיעה אותה מאוד
מערכת ice | 
יעל פוליאקוב (צילום מסך כאן 11)
יעל פוליאקוב לא נהגה לחגוג את ימי נישואיה ורק הלילה (שלישי) שיתפה את עוקביה בחשבון האינסטגרם שלה כי גילתה מחדש אחרי עשור באיזה תאריך התחתנה.
בסטורי שפרסמה כתבה הקומיקאית וכוכבת "מחוברים" ו"מה שתגידו": "אלעד ואני לעולם לא חגגנו יום נישואים, אנחנו אפילו לא ידענו מתי הוא מתקיים בשנה. היום ישבנו עם זוג חברים שחגג והחלטנו לחפש ולחטט באלבומים גם אנחנו, לראות מתי זה היה... גילינו מה תאריך יום הנישואים שלנו".

(מתוך חשבון האינסטגרם של יעל פוליאקוב)
בסטורי חשפה יעל פוליאקוב כי הם התחתנו ב-7 באוקטובר וציינה: "הלכנו לחגוג". 
לאחרונה השחקנית והקומיקאית יעל פוליאקוב, אשר מככבת בימים אלו בתוכנית הדוקו "מחוברים", של HOT, התייחסה בריאיון לתוכנית "ערב טוב עם גיא פינס", לאימהות שבוחרות לא לחשוף את ילדיהן ברשתות החברתיות.
"אני לא חושפת את הילדים. מה את אומרת? אה באמת? בואי, יא עלובה את בישראל. אני שומעת את כל האלה שאומרות: 'אני לא חושפת אותם. בואי, איפה את? מה אני באמריקה? בסדר, אז יראו אותם בחיפה ובזה... וואו מה זה חשיפה", כך עקצה יעל פוליאוקוב את אותן אימהות שבוחרות לשמור על פרטיות ילדיהן ברשתות החברתיות. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה