ויראלי

העיתונאי שיצא לסקר בדרום משחזר: "עגלה הפוכה של תינוק הפכה לעדות"

עיתונאי "ישראל היום" נטע בר שיצא לסקר את המצב בדרום בעקבות המלחמה שהחלה ב-7 באוקטובר נזכר ברגעי האימה: "הזיכרונות ממה שעשיתי וראיתי בכבישי הדרום נמצא בדיוק בשלב בין הסיוטים שחוזרים בלילה להתקבעות של הסיפורים שהסכמתי לספר לעצמי"
מערכת ice | 
7 באוקטובר (צילום באדיבות צה"ל)
עיתונאי "ישראל היום" נטע בר שנסע לדרום בתחילת מלחמת חרבות ברזל משחזר את רגעי האימה שעבורו הפכו לסיוטים: "עברה שנה, והזיכרונות ממה שעשיתי וראיתי בכבישי הדרום בשביעי נמצא בדיוק בשלב בין הסיוטים שחוזרים בלילה להתקבעות של הסיפורים שהסכמתי לספר לעצמי מאז".
בפוסט שהעלה לחשבון האינסטגרם שלו היום (שני) ב-7 באוקטובר פרסם נטע בר תמונה של עגלה של תינוק הפוכה, ליד רכב מנוקב מקליעים ליד שדרות: "כשאני מסתכל בתמונות שצילם שמואל בוכריס, בצלם עז הנפש שליווה אותי בדרכים הבוערות ושותתות הדם מנסה להבין מה ראיתי ומתי, התחושות עדיין עולות והקטעים של הזיכרון שהדחקתי עולים. כמו הרגע הזה, שעגלה הפוכה של תינוק ליד רכב מנוקב מקליעים בצומת ליד שדרות הפך לעדות הוויזואלית הראשונה עבורי לסוג האירוע שמתרחש מול העיניים שלי".
עוד הוסיף נטע בר וכתב: "הרגע הזה שגודל הזוועה חודר את המעטה של עבודת העיתונאי ואת האדרנלין של הסכנה. את הזיכרון הזה, של המחיר האנושי הבלתי ניתן לעיכול, אני לוקח איתי ליום הזה, כשכולנו מרכינים ראש לזכר אלו שץלא ישובו, ועבור אלו שצריכים לשוב".

(מתוך חשבון האינסטגרם של נטע בר)
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה