ויראלי

אסי עזר: "חרדה בלתי פוסקת, האם היום תורי?"

מנחה הטלוויזיה אסי עזר משתף בתחושותיו ביום השנה לטבח הנורא בשמחת תורה: "האם בבית הקפה שאני יושב בו כל יום יקרה האסון הבא?"
מערכת ice | 
אסי עזר (צילום זוהר שטרית)
מנחה הטלוויזיה אסי עזר משתף היום (שני) בתחושות הקשות שהוא חווה בעקבות יום השנה לטבח ה-7 באוקטובר.
בפוסט שהעלה אסי עזר כתב כי בשנה החולפת הוא מרגיש חרדה תמידית ומתקשה להירגע ממנה: "השנה האחרונה הייתה השנה הקשה והארורה בחיי כולנו, בטח לאלה שהטרור ממש דפק להם בדלת, אבל גם לאלה שלא. כולנו חיים בפחד ובחרדה בלתי פוסקת, יוצאים מהבית ושואלים 'האם היום תורי? האם בבית הקפה שאני יושב בו כל יום יקרה האסון הבא?'. אנחנו מביאים את הילדים שלנו לגן או לבית הספר בבוקר והמוח שלנו מדמיין את הנורא מכל קורה להם, ואנחנו לא נהיה שם כדי להגן עליהם. אנחנו רוצים את החטופים בבית ומרגישים אשמים שלא הצלחנו להחזיר אותם, מרגישים אשמה אדירה שהמשכנו בחיינו, שחזרנו לבלות, לטייל, לצחוק, לחגוג את החיים שלנו".
בהמשך הוסיף כי למרות שהוא בר מזל שלא חווה את השכול מקרוב, הוא חושש כי זה רק עניין של זמן עד שירגיש זאת על בשרו: "מרגישים אשמים שאנחנו ברי המזל שהטרור לא נגע בהם, אבל לצידה החשש שהוא עדיין לא נגע בנו. רק עדיין. והעצבות היא מוחלטת, היא כבר שגרה, והתסכול גדול. מתיי זה יגמר? איך הכי נכון שזה יגמר? ועברה שנה, שנה שלמה, האם זה לעולם לא יגמר? ואתה רואה כל יום עוד ועוד מתים, עוד משפחות הופכות לשכולות, עוד ילדים הופכים ליתומים, עוד לוחמים מאבדים את הפרנסה, מאבדים את דעתם, ואתה שואל את עצמך האם כל מה שקורה עכשיו שווה את זה? ואתה עצוב. אתה אוהב את המדינה ואוהב את האנשים שבה, אבל יכול להיות שהכל כבר קשה מדי?
לבסוף כתב כי משפט שהפסיכולוגית שלו אמרה לו - עוזר לו להתמודד עם הסיטואציה הקשה: "אלה המחשבות שעוברות לי בראש כל יום. אלה המחשבות שאני ואולי גם אתם נלחמים בהן יום יום. אז מה עושים? איך מתגברים על המשקל הכבד הזה? הפסיכולוגית שלי נתנה לי במתנה משפט שמלווה אותי עד היום - 'אני שרדתי, אני שורד, ואני אשרוד'. ועשיתי את זה עשרות פעמים מאז. עשיתי את זה גם היום".
 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה