ויראלי

ג'וליה שחר חושפת את הקשיים הכלכליים: "קיבלתי חבילות של 'לתת'"

ג'וליה שחר סיפרה בין היתר בראיון כשהיא דומעת: "עלינו לארץ מאוקראינה כשהייתי בת ארבע, היינו פה לבד. אמא שלי הייתה גם עולה חדשה וגם אם חד-הורית, היא הצליחה לשרוד יום אחר יום, אני הייתי מקבלת חבילות של 'לתת'. אנשים לא יודעים מה יש במארזים האלה, אבל כשילד שאין לו פותח את המארז ופתאום רואה שוקולד"
מערכת ice |  1
ג'וליה שחר (צילום רגב זרקה)
כוכבת 'רוקדים' עם כוכבים של קשת 12 והמאורסת הטרייה, הרקדנית האהובה ג'וליה שחר אמורה הייתה לקחת חלק בספיישל ההתרמה המיוחד של "רוקדים עם כוכבים" עבור ארגון "לתת", אלא שהמתקפה האיראנית מנעה את השידור של המשדר המיוחד, אבל עוד לפני כן היא שיתפה בראיון למאקו על סגירת המעגל שלה ל'לתת' ומדוע זה כל כך מרגש עבורה.
שחר סיפרה בין היתר בראיון כשהיא דומעת: "עלינו לארץ מאוקראינה כשהייתי בת ארבע, היינו פה לבד. אמא שלי הייתה גם עולה חדשה וגם אם חד-הורית, היא הצליחה לשרוד יום אחר יום".

עוד היא חשפה: "אני הייתי מקבלת חבילות של 'לתת'. אנשים לא יודעים מה יש במארזים האלה, אבל כשילד שאין לו פותח את המארז ופתאום רואה שוקולד. אלה דברים שהיו לשכנים ולחברות שלי בבית, אבל לי לא היה את זה".
לסיום היא ביקשה להזכיר: "היום אני עומדת פה אחרי שזכיתי ב'רוקדים עם כוכבים', זה משהו שאני בכלל לא מאמינה שאני אומרת. אני סוגרת מעגל, אני זאת שאומרת לאנשים בבית לתרום, בשבילי זה מטורף".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שכר מנכל לתת 473000
    גילוי נאות 10/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שכר מנכ"ל פתרון לב 473,000 ש"ח לשנה לפי אתר גיידסטאר. שכר מנכל לקט ישראל 621,000 לפי אתר גייסטאר בבקשה אל תתמכו בעמותות שבהן שכר גבוה מממוצע השכר במשק. ואל תספרו לי שהם נורא מוכשרים ועובדים 24/7. העמותות האלו משרתות קודם כל את המנהלים שלהן!!!
    סגור